Infostart.hu
eur:
387.35
usd:
330.62
bux:
109641.78
2025. december 19. péntek Viola
Rókusfalvy Pál nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos beszél az Ötödik Pezsgőkonferencia és pezsgőünnepen az etyeki Rókusfalvy Birtokon 2023. augusztus 31-én.
Nyitókép: MTI/Bruzák Noémi

Rókusfalvy Pál: nemzeti identitásunk része a bor

Egyetlen alkoholos termék van, amelyik kultúrával és szakrális erővel bír, ez pedig a bor. Azt az előnyt kell kihasználnunk, hogy a nemzeti identitásunk része ez az ital - mondta a Magyar Nemzetnek adott interjúban Rókusfalvy Pál nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos, aki szerint Magyarországon is jól érezhető a kulturált borfogyasztás terjedése.

A Magyar Bormarketing Ügynökséget irányító szakember a lap csütörtöki számában elmondta: a hazai borpiacnak fontos, hogy folyamatosan fejlődjön, megújuljon a vevőköre, amiben nagy szerepe lehet a fiatalok felé való nyitásnak. Beszámolt arról, hogy az ügynökség kampányával - amelynek keretében a hamarosan kezdődő Budapesti borfesztiválon is jelen lesznek - a fiataloknak a borban rejlő innovációt, mint lehetőséget igyekeznek bemutatni.

Az elmúlt évben elkészítettük a borstratégiát, rengeteg kutatást vizsgáltunk meg, nemcsak a hazai, hanem a globális trendeket is megnéztük, ezekből pedig világosan kiderült: innovatív módon kell nyitni a fiatalok felé – mondta Rókusfalvy Pál, hangsúlyozva, hogy nemcsak fogyasztói, hanem termelői oldalon is fontos az új generáció bevonása, hiszen ők értik a legjobban a saját nemzedéküket.

Kitért arra, hogy a fiatalokhoz például a fröccs- és pezsgőkultúrát igyekeznek eljuttatni, és hangsúlyozta: amikor a borfogyasztás népszerűsítéséről beszélnek, akkor a nemzetközi trendeket követve a mértékletes, kulturált, tudatos borfogyasztásra gondolnak, a bort nem mennyiségi, hanem minőségi termékként kezelik.

Rókusfalvy Pál elmondta: elkészült egy akcióterv, amely a hazai, illetve a külföldi bormarketing-megjelenéseket foglalja össze, illetve digitális alapú szakmai ügyfélszolgálati rendszert is elindítanak a jövő hónapban. Itt a borászok látni fogják, hogy milyen országos, illetve külföldi marketingprogramokhoz tudnak csatlakozni, ami a tevékenységüket segíti, illetve a konkrét piacra jutásukat is támogatja.

A Magyar Bormarketing Ügynökség az elmúlt néhány hónapban aktívan elkezdett dolgozni, a nyári kampány eredményei alapján finomhangolják az őszi kampányt, amely természetesen a szüretről szól majd – tette hozzá, jelezve, hogy ez a szervezetrendszer mára egységesebb struktúrában, még hatékonyabban működik a bormarketingért felelős kormánybiztosi iroda irányítása alatt, a Magyar Bormarketing Ügynökségen belül koncentrálva, stratégiai együttműködésben a Magyar Turisztikai Ügynökséggel, az Agrárminisztériummal, különböző diplomáciai testületekkel és a külképviseletekkel is.

Címlapról ajánljuk

Raklapmáglyák, térdig érő krumpli és zeller – apokaliptikus állapotokat hagytak maguk után a céljukat elérő gazdák Brüsszelben

Nem köt az Európai Unió szabadkereskedelmi megállapodást Dél-Amerikával, ezt a célt a gazdák elérték, de Brüsszel városa nagy árat fizetett ennek kikényszerítéséért, a belga fővárosban megbénult a közlekedés, buszok rekedtek a traktorok közé, csak gyalogosan és kerékpárral lehet közlekedni. A csúcson kiderült, miből gondolja az EU visszafizethetőnek azt a kölcsönt, amelyet most Ukrajnának ad. Helyszíni tudósítás.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.19. péntek, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
Az önkormányzati helyiségek kiaknázatlan aranytartalékot jelentenek

Az önkormányzati helyiségek kiaknázatlan aranytartalékot jelentenek

A nem lakáscélú önkormányzati helyiségekkel kapcsolatos gazdálkodás problémáiról és az abban rejlő lehetőségekről szóló hétrészes cikksorozatunk előző részében lefektettük a hatékony helyiséggazdálkodás alapjait: a portfóliószemléletű vagyonstratégiát, az adatvezérelt portfólió kialakítását és a rugalmas szabályozási keretet. Most a rendszer operatív eszköztárára térünk át – azokra a konkrét módszerekre, amelyek a mindennapi működésben valóban meghatározzák a teljesítményt, úgy mint az árazási logika, a napi működési rendszer felépítése, valamint az értékesítés megszervezésének módja. Azt is bemutatjuk, miként lehet mindezt valós körülmények között, kontrollált kísérleti környezetben tesztelni egy pilotprogram segítségével.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×