eur:
397.76
usd:
364.2
bux:
89265.59
2025. március 18. kedd Ede, Sándor
Nyitókép: Pexels

Meredeken emelkedik minden webshop forgalma

Az elmúlt két hónapban nemcsak az élelmiszer házhoz szállítás iránti kereslet nőtt meg soha nem látott mértékben, de az online barkácsáruházak és a ruhaboltok forgalma is erőteljesen megugrott.

Átrendeződnek a vásárlói szokások és minden eddiginél jelentősebb forgalomra számíthatnak a webshopok, amit már a Google Trends adatai is alátámasztanak. Az elmúlt hónapban dupla annyian kerestek rá Google-ben a “Tesco és az Auchan házhoz szállítás” kifejezésekre, mint egy évvel ezelőtt - közölte Alberti Dorina, online marketing szakértő. Március elejéhez képest például közel 70 százalékkal többen kerestek rá az “auchan házhoz szállítás” kifejezésre.

“Az egyéb termékeket érintő online forgalmat illetően még kevés adattal rendelkezünk, mivel a hatás nem ennyire azonnali és látványos, mint az élelmiszerek esetében. Ennek ellenére

várható, hogy ez az időszak a legtöbb iparágban az online vásárlás irányába fogja tolni a kereskedelmet.”

- árulta el Alberti Dorina.

A Szerszam.Kell.hu barkácsáruház adatai alapján a tavalyi év azonos időszakához képest a februári és márciusi rendelésszám mintegy duplájára nőtt, 2020 januárjához képest pedig 60-70 százalékos az emelkedés, ami részben a szájmaszkok és kézfertőtlenítők eladásából is következik. De az utóbbi tételek nélkül is bőven két számjegyű a növekedés Nagy Gábor, a cég ügyvezetője szerint.

A magyar tulajdonú Dockyard üzletláncnál tavaly márciushoz képest 80 százalékkal emelkedett a webshop forgalma március első felében. Kun Ákos marketingvezető ehhez azt is hozzátette, hogy ezzel szemben az üzletekbe betérő vásárlóké 30-40 százalékkal visszaesett. Bíznak benne, hogy minél előbb lecseng a járvány, és megszűnnek a korlátozások is, hiszen sokan a ruházati termékeket szeretik megfogni, felpróbálni.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk
Megújítja állandó kiállítását és itthon soha nem látott műtárgyakat mutat be a Nemzeti Múzeum

Megújítja állandó kiállítását és itthon soha nem látott műtárgyakat mutat be a Nemzeti Múzeum

Közelebb kell hozni az állandó kiállítás tárgyait a mai korhoz, és eljött az ideje némi újításnak is – mondta az InfoRádió Aréna című műsorában az intézmény főigazgatója. Zsigmond Gábor arról is beszámolt, hogy jelenleg három nagy időszaki kiállítást készítenek elő, és a világ leghíresebb múzeumainak vezetőivel tárgyalnak közös együttműködésekről, Sanghajtól Jeruzsálemen át egészen az Egyesült Államokig.

Lecsap a fogyasztóvédelmi hatóság, keményen megbüntetik az indokolatlan áremeléseket

Azonnali ellenőrzéseket indít a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság annak érdekében, hogy a vásárlók tisztességes áron juthassanak hozzá az alapvető élelmiszerekhez. Az árrést, a saját márkás termékek arányát és a mennyiségi előírásokat is vizsgálják. Eitmann Norbert, a hatóság sajtófőnöke az InfoRádióban elmondta azt is, mekkora bírságok járnak az egyes előírások megszegéséért.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.18. kedd, 18:00
Pletser Tamás
az Erste Bank olaj- és gázipari elemzője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×