Tavaly a meleg rendőrök szervezetének hirdetése zavart a legtöbb embert: a képen egy biblia látható, azt sugallva, hogy a vallási türelmetlenség az oka a homofób incidensek növekvő számának.
Az adóhatóság hirdetésében egy vízaknában rejtőzködő vízvezeték-szerelőt ábrázoltak, ami 271 panaszos szerint burkolva azt állítja, hogy minden szakmabeli adócsaló. A hatóság elnézést kért.
A képzeletbeli dobogó harmadik helyén a Dolce&Gabbana reklámja végzett, amely a kritikusai szerint dicsőíti a késeket és az erőszakot. A készítői azzal védekeztek, hogy a Napóleon-korabeli képekből merítettek ihletet, a felügyelő hatóság ennek ellenére támadónak és szociálisan felelőtlennek minősítette a hirdetést.
A divatcég egy másik reklámja a túlságosan kifejező csók miatt került a bepanaszoltak listájára, ugyanakkor ebben az esetben nem marasztalták el.
A Kellogg's gabonapehely-népszerűsítő szpontja többek szerint az állatokkal való kegyetlenkedésre buzdít, mert egy kutyán lovagló férfi látható a képeken.
Az első tízbe csak egy hirdetés került a fogyasztók megtévesztése miatt, a Carphone Warehouse az "örökké ingyenesen" jelszóval népszerűsítette szolgáltatását.
Szia, Anya! – új átverés terjed itthon, mutatjuk, mire kell figyelni