eur:
405.5
usd:
357.17
bux:
92938.91
2025. április 28. hétfő Valéria

Média Hungary 2018 - Hagyd el a tegnapod!

Jövő héten két napon át ismét összegyűlnek Siófokon a média és a piac képviselői, hogy megvitassák az iparág aktuális kérdéseit. A Média Hungary 2018-ról Csermely Ákos főszervező beszélt.

A Media Hungary 2018 konferencián a média, a reklám, a kommunikáció, a kereskedelem és a kapcsolódó ágazatok képviselői gyakorlatias, a hétköznapi munkában alkalmazható ötleteket és fejlesztéseket mutatnak be, kiemelt figyelmet szentelve a fogyasztói élményhez kapcsolódó témáknak.

Csermely Ákos, a Média Hungary 2018 főszervezője kiemelte, hogy a 23 éve rendezik meg a konferenciát, minden májusban találkoznak a médiások. Ennyi év alatt sok minden változott, kitágult a világ,

ma már a kereskedelem, a gazdasági szereplők, az internetvilág is képviselteti magát, ezért 2000-nél is többen lesznek a rendezvényen,

köztük rengeteg rádiós, kiadók, televíziós csatornák és a terjesztői oldal képviselői, valamint a gazdasági szereplők.

A konferencia idei mottója: "Digital Hungary, hagyd el a tegnapod". "Ezzel szerettük volna kifejezni azt, hogy

nincs ma már olyan terület sem a médiában, sem a versenypiacon, ahol a digitalizáció, az alacsony beszállási költségek ne befolyásolnák a hagyományos üzletet"

- mondta a főszervező, hozzátéve, hogy a konferencia egyik szekciójában arról lesz szó, hogy vajon mit tanulhatunk más versenypiacok fejlődéséből, milyen mintát vehetünk az ő alkalmazkodóképességeikről.

Csermely Ákos azt is elmondta, hogy többségében reklámokról, hirdetésekről lesz szó a konferencián. Az idei Média Hungary-n nem lesz klasszikus sajtó, tv, rádió, internet tematika, hanem mindent át fog itatni a reklám is.

"Nincs külön reklámterem, hanem sajtó és a reklám, tv és a reklám, online és a reklám.

Azt fogjuk vizsgálni, hogy hagyományos tv-s, rádiós reklámok hogy tudnak találkozni a digitalizáció reklámjaival.

Arról is lesz szó, hogy egy nyolcperces televíziós reklámblokk azon szereplőjének, aki a blokk közepén van, mennyit ér az a reklám" - mondta a főszervező.

KAPCSOLÓDÓ HANG

VIDEÓAJÁNLÓ
Címlapról ajánljuk
A Liverpooltól senki sem várta a bajnoki címet, de egyetlen percig nem volt kérdés, melyik a PL legjobb csapata

A Liverpooltól senki sem várta a bajnoki címet, de egyetlen percig nem volt kérdés, melyik a PL legjobb csapata

Az Opta, a nemzetközi labdarúgás egyik legelismertebb elemzőcége a számok nyelvére fordította le a Liverpool 20. angol bajnoki címének eddigi történetét. Kiderül, hogy a Szoboszlai Dominikot is foglalkoztató Vörösök az előzetes esélylatolgatásokhoz képest meglepetésre, mégis nagyon magabiztosan szerezték meg a Premier League-korszakban mindössze második elsőségüket.

Szakértő: bővítenek az európai fegyvergyárak, de közben nagyon óvatosak

Az európai országok GDP-arányos védelmi kiadásainak egy-másfél százalékos emelése akár ugyanekkora GDP-növekedést is hozhatna Európának – mondta az InfoRádió GeoTrendek című műsorában az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzője. Nagy Dávid ugyanakkor rámutatott: a növekedéshez a kontinens hadiipari cégeinél kell elkölteni a plusz forrást, ám kérdéses, hogy ezek győznék-e a megrendeléseket kapacitással.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.04.28. hétfő, 18:00
Csányi Péter
az OTP Bank vezérigazgató-helyettese, kinevezett vezérigazgató
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×