"2025. január elsejétől a 4iG Csoport távközlési portfóliójába tartozó kereskedelmi cégek, azaz a Vodafone Magyarország, a DIGI, az Invitech Services és az Antenna Hungária az ügyfeleiket egy közös márka alatt fogják kiszolgálni, ez pedig a ONE" – mondta az InfoRádióban Bányai Tamás.
A 4iG távközlési kereskedelmi vállalat vezérigazgatója kijelentette, ez egy vadonatúj márka, melynek arculatát kifejezetten Magyarországon fejlesztették, a hazai ügyfelek kiszolgálására.
A megjelenésben a fekete, a türkiz és a fehér színek dominálnak, a logó pedig kézírásra hasonlít, ezzel is azt szimbolizálva, hogy a márka emberközeli, emberközpontú.
Hozzátette, a logó mellett a szlogen is fontos elem: Minden pillanat számít. Ez azt jelképezi, hogy a ONE technológiai szolgáltatásaival az emberek, cégek életében, működésében szeretné biztosítani, hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki a jelenből és a jövőből is.
Bányai Tamás hangsúlyozta: gőzerővel dolgoznak azon, hogy a márka elinduljon és ki tudja szolgálni az ügyfeleket, ráadásul nem csak úgy, ahogy eddig, hanem még jobban. Hozzátette, jó hír az ügyfelek számára, hogy nekik ezzel kapcsolatban nincs semmilyen teendőjük, a szolgáltatások továbbra is zavartalanul, a márkaváltástól függetlenül változatlan feltételekkel lesznek elérhetők 2025. január elsejétől is. Mint mondta,
a leglátványosabb változás az lesz, hogy a szolgáltatások ügyfelei jövő év első napjától már a ONE márkajelzéssel ellátott közös üzlethálózatban tudnak ügyet intézni személyesen, ugyanazt az ügyélszolgálati telefonszámot hívhatják, illetve egységesítik a digitális csatornákat is.
A vállalat vezérigazgatója kijelentette, céljuk, hogy a ONE még többet és jobbat nyújtson az ügyfeleknek, mint eddig. Például lesz egy vadonatúj televíziós platform, amire a Vodafone interaktív televízió felhasználóit már elkezdték "áttelepíteni". Ez a folyamat jelenleg félútnál jár szeptember óta, azaz már minden második ügyfél a ONE TV nevű platformot használja.
A televíziós szolgáltatás ráadásul januártól újabb funkciókkal is bővül, ugyanis az RTL Klubbal kötött stratégiai megállapodás értelmében
a ONE Magyarország lesz az egyetlen olyan távközlési cég, amely teljes egészében kínálni tudja az RTL+ interaktív szolgáltatásait is.
A vezérigazgató megjegyezte, hogy lesznek további újdonságok is, de azokat megtartják meglepetésnek január elsejére.
Bányai Tamás az új márka arcairól elmondta: a ONE Magyarország vállalati szegmensének, azaz a ONE Solutions-nek Szilágyi Áron vívó lesz a nagykövete, akiről még a 4iG kapcsán is szó volt, és korábban bejelentették, hogy a sportoló segíti majd a cég munkáját.
A lakossági szegmenshez pedig egy rendkívül ismert és sikeres előadóművészt, Majoros Pétert, azaz Majkát szerződtették – büszkélkedett a vállalat vezérigazgatója az InfoRádióban. Mint mondta, vele nem csupán annyiban állapodtak meg, hogy támogatja a márkát a különböző kampányokban, hanem a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységekben is rész fog venni, például a ONE tehetséggondozó programjában. Ezen felül olyan megoldásokon is gondolkodnak, amelyekkel az ő show-jainak szolgálatába tudják állítani a technológiát.