eur:
410.94
usd:
391.82
bux:
79229.24
2024. november 21. csütörtök Olivér

Címke: digi (30 cikk)

Január elsején indul a négy távközlési szolgáltatás egyesítéséből létrehozott ONE
2024. november 6. 17:52
Január elsején indul a négy távközlési szolgáltatás egyesítéséből létrehozott ONE
Az utolsó szakaszához érkezett a 4iG Csoport távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. Ennek megfelelően 2025. január elsejétől a cégcsoport kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és ezt követően ezek a társaságok egységesen ONE márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat. Az új márkát két márkanagykövet is képviseli.
Jászai Gellért a 4iG csoport stratégiájáról, a tulajdonosi szerkezetéről, az állam szerepéről és a ONE márkáról
2023. június 20. 18:15
Jászai Gellért a 4iG csoport stratégiájáról, a tulajdonosi szerkezetéről, az állam szerepéről és a ONE márkáról
Öt év alatt nagy utat tettünk meg, mára egy több mint nyolcezer főt foglalkoztató infokommunikációs technológiai vállalatcsoporttá váltunk, de nagyon sok munkánk van még hátra, hogy egy hatékonyan működő és erős bázissal rendelkező vállalatcsoport jöjjön létre – mondta Jászai Gellért. A 4iG Nyrt. elnöke az InfoRádió Aréna című műsorában beszélt az akvizíciók jelentőségéről, a társaság stratégiai céljairól, az űripar szerepéről, a tulajdonosi szerkezetről, valamint a Digi és a Vodafone Magyarország jövőképéről is.
Stratégiai átalakításba kezd a 4iG
2022. április 20. 15:13
Stratégiai átalakításba kezd a 4iG
A hazai és a nemzetközi távközlési piacon is meghatározó portfólióval rendelkező 4iG csoport megkezdi távközlési vállalatainak stratégiai átalakítását annak érdekében, hogy a társaságok jövőbeli integrációjával hatékonyabban használják ki a csoporton belüli együttműködési lehetőségeket, illetve az üzleti működés területein jelentkező szinergiákat. A 4iG igazgatóságának stratégiai célja, hogy a számos iparági kompetenciát egyesítő cégcsoport a B2B és B2C szolgáltatási szegmenseiben működő vállalatait konszolidálja, valamint egységes szervezeti és irányítási struktúrával rendelkező vállalatcsoportot alakítson ki, amely egységes márkanév alatt, piaci súlyának megfelelő hatékonysággal képes fellépni a magyarországi és nemzetközi piacokon.
×
×
×