Jean Todt, az FIA elnöke vetette fel, hogy a 2021-es nagy szabályváltozásokban vissza lehetne hozni a Forma-1-be a legutóbb 2009-ben jelen levő futam közbeni tankolást. Voltak, akik pozitívan fogadták a javaslatot, míg mások szerint a költségek csökkentéséért vívott harccal egyáltalán nem egyeztethető össze a 2010-re pont emiatt betiltott utántöltés.
A gphirek.hu összeállítása szerint Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke úgy véli, hogy az újratankolással csak ismét eltolódnának a stratégiák abba az irányba, hogy
a csapatok a bokszban próbálják kijátszani a másikat ahelyett, hogy a pályán dőlne el a küzdelem, ezért ő ellenzi.
Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke nem zárkózott el az újbóli bevezetésétől, szerinte az újratankolás nyilvánvalóan szórakoztató, egy újabb kiszámíthatatlansági faktor, hogy valami történhet. A versenyek elején sokkal könnyebbek lesznek tőle az autók, így a versenyzők keményebben nyomhatják a gázt. Hátulütőként az említette, hogy a tankolás növelni fogja a költségeket, ezért alapos mérlegelést sürgetett.
Günther Steiner, a Haas csapatfőnöke nagyon izgalmasnak találja a tankolást, mert jobbá teheti a show-t, de okos döntést akar: olyan egyszerű eszközt tervezne az újratankoláshoz, amelyhez nem kell még több embert alkalmazniuk a csapatoknak.