Infostart.hu
eur:
381.54
usd:
327.45
bux:
109282.82
2025. december 5. péntek Vilma
fotó: AI
Nyitókép: mesterséges intelligencia

Halálos baleset miatt borul a balatoni vasúti közlekedés, egyre nagyobb a baj

Vasárnap reggel baleset történt a Székesfehérvár-Budapest vasútvonalon, ami jelentős fennakadásokat okozott a vonatközlekedésben.

A Mávinform jelenteése szerint egy gyorsvonat elütött egy gyalogost Agárdon, a Camping utcai vasúti átjáróban.

A gyalogos a helyszínen életét vesztette.

A baleseti helyszínelés idejére Gárdony és Székesfehérvár között a forgalom csak egy vágányon haladhat. Ez 15-20 perces késéseket okozhat, és a MÁV tájékoztatása szerint egyes járatok kimaradására is számítani kell.

A változások érintik a következő járatokat:

  • Göcsej és Bakony InterCity vonatok: A szerelvények csak a Veszprém és Székesfehérvár közötti szakaszon közlekednek.
  • Agárd és Dinnyés állomások: A vonatok mindkét irányban a 2. vágányon állnak meg.

Szombat délután a Pusztaszabolcsról 14:04-kor Dombóvárra elindult S40-es vonat (8024) Regölynél meghibásodott, a motorvonat elvontatásáig Keszőhidegkút-Gyönk és Szakály-Hőgyész között szünetelt a vonatforgalom.

A szakaszon a Mecsek IC-k helyett pótlóbuszok közlekedtek, ennek megfelelően a pécsi fővonalon a délutáni órákban 30-60 perccel hosszabb eljutási időre kell számítani - olvasható a tájékoztatásban.

Frissítés!

Feloldották a korlátozást a székesfehérvári vasútvonalon Agárdnál, ahol vasárnap halálos baleset történt, helyreállhat a menetrend - közölte a Mávinform a honlapján.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.05. péntek, 18:00
Bódis László
a Kulturális és Innovációs Minisztérium innovációért felelős helyettes államtitkára, a Nemzeti Innovációs Ügynökség vezérigazgatója
Esik a magyar bankok nyeresége: mekkora a baj?

Esik a magyar bankok nyeresége: mekkora a baj?

Szinte kereken 1200 milliárd forint adózás utáni nyereséget ért el a bankszektor az első három negyedévben, ami 16%-kal marad el az egy évvel korábbi rekordtól.  Ez még tűrhető, 13,6%-os tőkearányos megtérülést jelent, ám az osztalékbevételek nélkül már csak 8,1%-nak felel meg. A különadók év eleji elszámolása miatt a teljes éves megtérülés várhatóan magasabb lesz ennél, ám az extraprofitadó váratlan megemelése jövőre 2 százalékponttal ronthatja. Bár a kamatjövedelem még mindig csökkenő pályán van, most már nem ez mozgatja elsősorban az eredményszámokat, hanem a működési költségek 20%-os elszállása, amiből a különadók mellett például az informatikai költések is jócskán kiveszik a részüket.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×