INFORÁDIÓ
2021. szeptember 16. csütörtök
Edit

bkk

automata

jegy

bérlet

tömegközlekedés

hiba

Hőpapírra nyomtatott bérletszelvényt vesz ki egy utas a jegykiadó automatából a Keleti pályaudvar metróállomásnál 2014. május 16-án. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) bevezette a hőpapírra történő jegy- és bérletnyomtatást.

Közel négyezer utas biztosan hoppon maradt a BKK-automatáknál

Infostart

Ennyi utas visszajáróját dokumentáltan elnyelték a BKK automatái, amelyek azonban az adatok szerint megbízhatóan működnek. Meglepő, milyen arányban használják őket az utazók.

A BKK 366 darab jegykiadó automatát üzemeltet, ezek 2019. január 1. és szeptember 30. között mintegy 14,4 millió tranzakciót bonyolítottak le, amiből 3744 fő nem kapott visszajáró pénzt, és 2448 fő nem kapott jegyet vagy bérletet a gépekből.

Ez elenyésző arány, a sikeres tranzakciókhoz képest a használatok csupán 0,026 százalékánál nem kaptak visszajáró pénzt, és 0,017 százaléknál nem kaptak jegyet vagy bérletet az automatákból – közölte az Alfahírrel a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).

A BKK közölte: az eszközök gyorsan és pontosan működnek, és annyira sikeresek, hogy már ezek bonyolítják

a teljes forgalom több mint 60 százalékát.

Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán
A címlapról ajánljuk

×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

Médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Médiatanács Támogatási Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018