Az OMV napokban indult újabb reklámkampányában már a MOL-lal való együttműködést hirdeti, amit azonban a magyar cég "kettős beszédnek" és etikátlannak tart - olvasható az portfolio.hu-n megjelent írásban.
A piaci pletykák szerint az OMV újabb ajánlatát levélben juttatta el a MOL igazgatóságához. Ezt a MOL cáfolta, tudatva: nincs tudomása arról, hogy az OMV újabb megkeresést intézett volna a társasághoz.
Mindeközben az osztrák cég újabb reklámkampányt indított, melyben a MOL-lal való együttműködést emeli ki, és melyet a MOL csütörtökön etikátlannak minősített, ezért a PSZÁF-hez, a Versenyhivatalhoz és az Önszabályozó Reklámtestülethez fordul.
A portfolio.hu utal arra, hogy az OMV-nek, ha vásárlási szándéka valós, még a lex MOL hatályba lépése előtt kell megtennie ajánlatát.
A lap szerint az osztrák társaság csak akkor járhat eredménnyel, ha a részvények 40 százaléka felett ellenőrzést gyakorló MOL-vezetés is támogatja az ügyletet.
Súlyos gond merült fel az elektromos autózással kapcsolatban