Az ötüléses crossover a BYD középső modellje a hazai kínálatban - írja a vezess.hu.
Az autóban 60,48 kilowattóra kapacitású lítium-vasfoszfát akku található, amely a gyártó állítása szerint 5000 töltési-merítési ciklust bír ki.
Állandó mágneses szinkronú villanymotor 204 lóerős, hajszálra azonos a VW ID.3 számaival.
A villanyautó végsebessége 160 km/óra, nulláról 100 km/órára 7,3 másodperc alatt gyorsul.
Valós hatótávolságát már próbálta a szaklap, amely 300 és 400 kilométer között van; autópályán a 120-at nem túllépve az előbbihez, városban a 400-hoz van közel. A WLTP mérés alapján a gyár 420 km-t ad meg, a való életben 320-350 kilométerrel nyugodtan számolhattok.
Az autó állítólag a BRFK Közlekedésrendészeti Főosztályához került.