eur:
411.19
usd:
392.62
bux:
79229.24
2024. november 22. péntek Cecília
Nyitókép: Budapest Airport

Távozik a Budapest Airport általános és fejlesztési vezérigazgató-helyettese

René Droese 17 év után hagyja ott a vállalatot.

René Droese március végén, a Budapest Airportnál töltött közel 17 éves munkaviszony után visszatér szülőhazájába, ahol Németország egyik kiemelt repülőtéri beruházásával összefüggően kapott kiváló szakmai lehetőséget, a Müncheni Repülőtér Csoport egyik vállalatánál, ügyvezetői igazgató pozícióban. Új munkakörének fókuszában a repülőtéri ingatlanfejlesztés áll, amely területen a budapesti légikikötőnél töltött évei során is számos sikert ért el − áll a BA közleményében.

René Droese nevéhez olyan jelentős repülőtéri fejlesztések kötődnek, mint a BUD Cargo City, amely 2020-as megnyitása óta felhelyezte Budapestet a légi áruszállítás világtérképére, további utasforgalmi kapacitások az 1. móló révén, az új Terminál Parkoló, a terminál közvetlen közelében megépült, illetve jelenleg is épülő szállodák és a 2. Terminál számos olyan kapacitásfejlesztése, amelyek hozzájárulnak az utasforgalom hatékony és gördülékeny kezeléséhez.

A szakember által vezetett projektek közé tartozik továbbá a 3. Terminál előkészítése, valamint számos infrastrukturális fejlesztés is, köztük hangárok, logisztikai létesítmények, irodaépületek felújítása és postai létesítmények olyan repülőtéri partnerek számára, mint a DHL, a Fedex, a Magyar Posta, a Wizz Air, a Lufthansa Technik és az Aeroplex.

„Én, a Budapest Airport teljes csapata, valamint a tulajdonosok is hálásak vagyunk René Droese több mint tizenhat éves, elkötelezett és professzionális munkájáért, amely nemcsak ahhoz járult hozzá, hogy a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Európa egyik legjobb légikikötőjévé vált, hanem ahhoz is, hogy a BUD Cargo City felkerült a légi áruszállítás térképére, mint Közép-Kelet-Európa egyik legfontosabb és legdinamikusabban növekedő cargo központja” – mondta Kam Jandu, a Budapest Airport vezérigazgatója. Hozzátette: „Renének a legjobbakat kívánjuk új munkaköréhez. A Budapest Airport az eddigi lendülettel fog tovább fejlődni, és világos utódlási tervvel rendelkezik, hogy a már elért eredményekre építhessen.”

Címlapról ajánljuk
Szakad a hó az országban, az elakadt kamionok már több utat blokkolnak

Szakad a hó az országban, az elakadt kamionok már több utat blokkolnak

Péntek hajnalban megérkezett a nagy havazás. Számos helyen akadtak el, csúsztak árokba járművek, kidőlt fák akadályozzák a közlekedést több úton.

Az Ukrajnának szánt harci felszerelések adományozása ügyében nyomoz a szlovák rendőrség

Szlovákiában a rendőrség Szervezett Bűnözés Elleni Hivatala létrehozott egy különleges nyomozócsoportot, melynek feladata az elmúlt választási időszakban Ukrajnának adott szlovák katonai felszerelések adományozásával kapcsolatos jogsértések felderítése. A vizsgálat kiterjed az akkori védelmi minisztérium és a kormány tagjainak döntéseire.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.22. péntek, 18:00
Bernáth Tamás
Nyugat-Balkán szakértő, a Mathias Corvinus Collegium oktatója
Megjött az új extraprofitadó-rendelet: így marad 2025-ben velünk a bankok, kiskercégek, biztosítók plusz sarca

Megjött az új extraprofitadó-rendelet: így marad 2025-ben velünk a bankok, kiskercégek, biztosítók plusz sarca

Ahogyan arra számítani lehetett, megérkezett a 2025-ben még fennmaradó extraprofitadókról szóló kormánydöntés. A Magyar Közlöny csütörtök esti számában ugyanis megjelent a kormány legújabb rendelete, mely azt szabályozza, hogy miként marad velünk a bankok extraprofitadója, valamint a biztosítók és kiskereskedelmi cégek pótadója. Az eredetileg két évre ígért extraprofitadók egy jelentős része tehát négy évig hatályban marad. A kormány rendelete egyúttal azt is tartalmazza, hogy mely extraprofitadóktól szabadulhatnak meg jövőre az érintett ágazatok. Ezek szerint örülhetnek a gyógyszergyártók, a távközlési szektor cégei, valamint a megújuló energiát termelők, bányajáradék-alanyok.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×