A Spabook egyik olvasójának beszámolója szerint az utasoknak az e-mailben kapott értesítés után arról kellett nyilatkozniuk, hány főre kérnek szállást, de a tájékoztatást erősen hiányosnak tartotta, ugyanis ő és a családja semmilyen információt nem kapott arról, hogy a gép egyébként nem indul el.
A portál ezzel kapcsolatban megjegyzi, hogy az augusztus 16-án 21.30-ra tervezett indulás helyett másnap déli, 12.40-re becsült indulást késésnek hívni merész, az EU-s szabályok szerint ez törléssel egyenértékű, így kártérítésre jogosítja a pórul járt utasokat.
A Spabook megszerezte a levelet. Kiemelik benne a késések óraszámát, illetve az út hosszát, valamint azt, hogy a Wizz Air rendszerén belül milyen lehetőségeik vannak, viszont az EU-s jog által biztosított kártérítést a levél végén egy mondattal tudják le: „Ha a járat késése az érkezéskor meghaladja a 3 órát, az utas a rendelet értelmében kompenzációra jogosult (kivéve, ha a késést rendkívüli körülmények okozták, amelyeket minden észszerű intézkedés ellenére sem lehetett volna elkerülni).”
A blog szerint azonban ilyen esetben mindezeken felül jár a fejenként 250 euró összegű kártérítés, amelyre a Wizz Air a levelében a kompenzáció szót használja, de arról nem ír, hogy ezt a kompenzációt hogyan lehet igényelni a légitársaságtól.
Az utasok egy része Messenger-csoportba szerveződött, így tudták egymást segíteni – olvasható.
Éjszaka 1.44-kor érkezett egy busz a reptéren várakozók egy részéért, az azonban nem derült ki, hogy a reptér vagy a légitársaság szervezte ezt a járatot, és azt sem tudni, hogy akik felszálltak, hová tartottak vele, de valószínűleg egy közeli szállásra.
2.04-kor az utasok között az a hír járta, hogy „vihar volt”, ezért nem jött értük a repülőgép. 45 ember indult el busszal, s úgy tűnik, számukra sikerült szállást találni, de további 158 ember még ekkor is várakozott a reptéren. Ekkor már többen arra panaszkodtak: „Minden zárva! Még automata sincs! Semmit nem adtak inni vagy enni.”