A Harvard Business School kutatói a közösségi mikroblog felhasználóinak véletlenszerűen kiválasztott 300 ezres táborát figyelték május folyamán.
A Twitter közösségi oldal 140 karakternél rövidebb üzenetek továbbítására alkalmas, amit tweeteknek neveznek. Ezeket más twitterezők olvashatnak, akik csatlakoznak a mikrobloghoz.
A kutatás megállapította, hogy a megfigyelt twitterezők 10 százaléka generálta a platform tartalmának több mint 90 százalékát. Az is kiderült, hogy a felhasználók több mint fele csak 74 naponta küld a Twitteren üzenetet.
Ennek tudatában a mikroblog-oldalt a cégek aligha használhatják fel például közvélemény-kutatásra, holott az utóbbi időben egyre nagyobb számban fordultak a Twitterhez, hogy kipuhatolják, hogyan látják őket a fogyasztók - figyelmeztettek a tanulmány szerzői.
Mikolaj Jan Piskorski, a kutatás vezetője szerint a Twitter azért továbbra is alkalmas arra, hogy eloszlassa a fogyasztók aggodalmait és hatásos marketingeszköz lehet, hiszen a portálon bejelentkezett cégek kapcsolatba kerülhetnek a célközönségükkel.
Az internetforgalmat mérő Nielsen Online legutóbbi adatai alapján a Twitter honlapjának februárban több mint 7 millió látogatója volt, míg egy évvel korábban ugyanabban az időszakban 450 ezren kattintottak rá.
Magyar érettségi - ezek a feladatok állították kihívás elé a diákokat