INFORÁDIÓ 
2020. január 25. szombat
Pál

mlsz

labdarúgás

szerencsejáték zrt.

Stratégiai együttműködést kötött a Szerencsejáték Zrt. és az MLSZ

Infostart / MTI

A 2021/22-es bajnoki szezon végéig stratégiai marketing együttműködési megállapodást írt alá a Szerencsejáték Zrt. és a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ).

A közlemény szerint ennek keretében a Szerencsejáték Zrt. vagyoni értékű jogokat vásárol szezononként nettó 2,7 milliárd forint értékben, és hirdetőként jelenik meg az MLSZ által biztosított felületeken a felnőtt férfi válogatott és az OTP Bank Liga mérkőzésein.

"Megtiszteltetés a Szerencsejáték Zrt. számára, hogy a Magyar Labdarúgó Szövetséggel kötött együttműködési megállapodás révén hozzájárulhatunk a nemzeti futballválogatott hosszú távú sikeres szerepléséhez és a sportág fejlődéséhez" - mondta Czepek Gábor, a hazai lottótársaság vezérigazgatója, aki "nagy üzleti lehetőségnek" tartja a megállapodást, mivel a sportfogadás az egyik legnépszerűbb és leginkább növekvő játéktípusa a szerencsejátékoknak.

"Mindent megteszünk azért, hogy a Szerencsejáték Zrt. ügyfelei, a fogadók egyre nagyobb örömüket leljék az OTP Bank Liga és a magyar válogatott mérkőzéseiben" - jelentette ki Csányi Sándor MLSZ-elnök, aki hozzátette, először a hétvégi bajnoki fordulóban, kiemelt helyen, marketing partnerként teszik láthatóvá a legfontosabb labdarúgó-mérkőzéseken a Szerencsejáték Zrt. termékeit.

A közleményből kiderült, a sportfogadás népszerűsége világszerte és Magyarországon is folyamatosan nő, a sportfogadási játékokból - Tippmix, Tippmixpro, Totó, Góltotó - már a társaság bevételeinek közel fele származott, és ez az arány dinamikusan növekszik.

A címlapról ajánljuk

INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018