Továbbra is az olcsóságra helyezhetik a hangsúlyt a biztosítótársaságok, főleg a januártól életbe lépő új jogszabály miatt - véli a biztosítás.hu. A biztosítási portál elemzésében komoly árversenyt, egyedi akciók és kedvezmények meghirdetését várja az ügyfelekért folyó kampányban.
A biztosítás.hu megkérdezte a piaci szereplőket arról, mi köré építik fel stratégiájukat. A Generali és a Genertel a kármentes ügyfeleket tartja továbbra is fókuszban. A legnagyobb hazai biztosítási egyesület, a KÖBE kommunikációban is erősít: ezentúl a legnagyobb hazai tulajdonban lévő biztosítóként emlegeti magát, célcsoportjai pedig a családok és a fiatalok lesznek, nekik ígéri a legnagyobb kedvezményeket.
A Posta Biztosító idén egyszerűsít, hogy az értékesítés minél gyorsabb legyen a postahivatalokban, és várhatóan továbbra is kedvező tarifákkal próbál ügyfeleket szerezni. A Signal a fővárosi autósokat célozza meg, de megtartja bevált kedvező vidéki díjait is, és növeli kedvezményei számát.
A Groupama-Garancia kedvezőbb díjakat és újabb kedvezményeket ígér több célcsoportban.
A tavalyi kampánynyertes Allianz idén várhatóan nem csökkenti árait, hivatkozva az új jogszabályra, amely komoly feladatot ró a biztosítótársaságokra. De részleteket a biztosítás.hu nem tudott meg.
Az idén új szereplőnek számító AIM biztosító, amely a TIR állományát vette át, a kockázatarányos díjmeghatározásra helyezi a hangsúlyt, valamint jutalmazza az online szerződéseket és a cascóval való együttkötést.
Az Uniqa alapvetően megtartja konzervatív díjképzési politikáját, de egyes szegmensekben kifejezetten alacsony díjakat kínál majd. Az idei kötelező kampány tarifáit péntek reggel teszik közzé.
Lehet, hogy most a britek átléptek egy határt