Infostart.hu
eur:
386.47
usd:
330.03
bux:
110405.74
2025. december 20. szombat Teofil
BARSONYBENCE_PHOTORIGHTS_
Nyitókép: BENCEBARSONY@GMAIL.COM/BARSONYBENCE_PHOTORIGHTS_06302230763

Ütős kampánnyal csábítják Budapestre a turistákat

Spice of Europe szlogennel indítja el első átfogó, Budapest központú külföldi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között. Az új kampányfilm Budapestről itt megtekinthető.

Spice of Europe, vagyis Európa fűszere néven indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. Első ütemben közel másfél milliárd forintot költenek hirdetési felületekre.

A videó szerint egy fiatal pár vezeti át Budapesten a nézőt a legfelkapottabb helyeken, nevezetességeken, magyar divattervezők ruháiban.

A koncepcióban az amerikai CNN hírcsatorna lesz az egyik kiemelt partner.

A felületeiken futó reklámspotok segítségével mintegy 250 millió háztartásba jutnak el a magyar fővárosba csalogató képsorok, mintegy 800 alkalommal.

Több száz millió forintért, a rendelkezésre álló összegek kétharmadáért pedig internetes felületeket vásárol az ügynökség, főként a Google-ön, a Youtube-on és az Instagramon, de megjelennek nyomtatott termékekben is. A magyar turisztikai ügynökség vezérigazgatója a bejelentésen azt mondta,

a cél, hogy Budapest lekörözze Prágát, és Bécset a külföldi vendégéjszakák tekintetében.

"2010-ben a vendégéjszakaszám 20 millió volt Magyarországon, nyolc év alatt értük el 30 milliót, és biztos vagyok abban, hogy néhány éven belül, de legkésőbb 2030-ig el fogjuk érni az 50 milliós vendégéjszaka-számot. Megelőzni Prágát, ostromolni Bécsnek büszke várát. Azt a célt tűztük ki, hogy a cseh turisztikai számokat megelőzve elérjük az osztrák turisztikai eredményeket" - mondta Guller Zoltán.

Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke az eseményen kiemelte, a szobakapacitás a fővárosban a következő két évben több mint 10%-kal bővül majd.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Donald Trump le akar számolni Venezuela elnökével

Donald Trump le akar számolni Venezuela elnökével

Az amerikai elnök teljes olajblokádot hirdetett Venezuela ellen, hadihajókkal zárná el az ország fő bevételi forrását. Szakértők szerint a gazdasági nyomás egyedül nem biztos, hogy elég lesz a rendszer megdöntéséhez.

Az EU nem ezt az utat tervezte Ukrajna támogatására - Merz ennek ellenére elégedett

A zárolt orosz vagyon érintetlen maradt, a tagállamok három kivétellel Ukrajna 90 milliárd eurós támogatásában állapodtak meg. Legalábbis a nyilvánosság előtt ezzel a német kancellár is elégedett volt, noha az eredményhirdetésig az ellenkezőjét remélte.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.22. hétfő, 18:00
Vecsei Miklós
felzárkóztatásért felelős miniszterelnöki biztos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alelnöke
Így vált jelképes támogatássá a családi pótlék

Így vált jelképes támogatássá a családi pótlék

A családi pótlék történetéről szóló kétrészes cikksorozatunk első részében a családi pótlék kialakulását tekintettük át egészen a rendszerváltásig. Ennek a támogatásnak a története jól mutatja, hogyan lett egy szűk körű, szociális indíttatású juttatásból olyan univerzális ellátás, amely évtizedeken át jelentős segítséget nyújtott a magyar családoknak. A 20. század során a jogosultak köre folyamatosan bővült, egyes időszakokban a családi pótlék a háztartások bevételének meghatározó részét képezte. A nyolcvanas évek végére pedig elérte a csúcspontját: minden gyermek után, munkaviszonytól függetlenül járt, és összege viszonylag jelentősnek számított. Mindez azonban éles kontrasztban áll a jelenlegi helyzettel, amikor az összeg évtizedek óta változatlan, és reálértékben szinte eltűnt a családok költségvetéséből. Felmerül a kérdés: hogyan jutottunk el idáig, és milyen társadalmi, gazdasági tényezők vezettek ahhoz, hogy a családok egykori védőhálója mára szinte jelképes támogatássá zsugorodott?

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 20. 06:45
×
×
×
×