Infostart.hu
eur:
389
usd:
330.1
bux:
0
2025. december 25. csütörtök Eugénia
BARSONYBENCE_PHOTORIGHTS_
Nyitókép: BENCEBARSONY@GMAIL.COM/BARSONYBENCE_PHOTORIGHTS_06302230763

Ütős kampánnyal csábítják Budapestre a turistákat

Spice of Europe szlogennel indítja el első átfogó, Budapest központú külföldi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között. Az új kampányfilm Budapestről itt megtekinthető.

Spice of Europe, vagyis Európa fűszere néven indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. Első ütemben közel másfél milliárd forintot költenek hirdetési felületekre.

A videó szerint egy fiatal pár vezeti át Budapesten a nézőt a legfelkapottabb helyeken, nevezetességeken, magyar divattervezők ruháiban.

A koncepcióban az amerikai CNN hírcsatorna lesz az egyik kiemelt partner.

A felületeiken futó reklámspotok segítségével mintegy 250 millió háztartásba jutnak el a magyar fővárosba csalogató képsorok, mintegy 800 alkalommal.

Több száz millió forintért, a rendelkezésre álló összegek kétharmadáért pedig internetes felületeket vásárol az ügynökség, főként a Google-ön, a Youtube-on és az Instagramon, de megjelennek nyomtatott termékekben is. A magyar turisztikai ügynökség vezérigazgatója a bejelentésen azt mondta,

a cél, hogy Budapest lekörözze Prágát, és Bécset a külföldi vendégéjszakák tekintetében.

"2010-ben a vendégéjszakaszám 20 millió volt Magyarországon, nyolc év alatt értük el 30 milliót, és biztos vagyok abban, hogy néhány éven belül, de legkésőbb 2030-ig el fogjuk érni az 50 milliós vendégéjszaka-számot. Megelőzni Prágát, ostromolni Bécsnek büszke várát. Azt a célt tűztük ki, hogy a cseh turisztikai számokat megelőzve elérjük az osztrák turisztikai eredményeket" - mondta Guller Zoltán.

Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke az eseményen kiemelte, a szobakapacitás a fővárosban a következő két évben több mint 10%-kal bővül majd.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Csikós Zsóka: már ki merem jelenteni, hogy van esélyem a világ legjobbjai ellen

Csikós Zsóka: már ki merem jelenteni, hogy van esélyem a világ legjobbjai ellen

Pályafutása során először Csikós Zsóka lett az év magyar női kajakosa. Bár az idei évnek úgy vágott neki, hogy a világjátékokra akar kijutni, végül nem a maratoni számokban, hanem a rövidebb távokon halmozta az Eb- és vb-érmeket. A Szolnoki Kajak-Kenu Klub versenyzője az InfoRádióban azt mondta: korábban nem mindig értette, miért van akkora mizéria a csapathajók összeállításánál, jövőre azonban már párosban és/vagy négyesben is szerepelne.

Szakértő: fegyveres bandák uralják Líbiát és osztozkodnak a mesés energiavagyonon – de mit csináljon Európa?

Moammer el-Kadhafi uralmának 2011-es megdöntése óta polgárháborúról polgárháborúra bukdácsol az észak-afrikai emirátus, a fel-fellángoló konfliktusokba pedig időnként Európa nagyhatalmai is beleállnak, pedig még az Egyesült Államok is tudja: nem jó itt „megégni”. Marsai Viktor, a Migrációkutató Intézet igazgatója beszélt a helyzetről az InfoRádióban, és arról is, mitől is függ, hogy indulnak-e onnan migránsok Európába vagy sem.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×