INFORÁDIÓ 
2018. november 19. hétfő
Erzsébet

budapest

turisztika

médiakampány

Ütős kampánnyal csábítják Budapestre a turistákat

Ütős kampánnyal csábítják Budapestre a turistákat

Spice of Europe szlogennel indítja el első átfogó, Budapest központú külföldi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között. Az új kampányfilm Budapestről itt megtekinthető.

Spice of Europe, vagyis Európa fűszere néven indítja el nemzetközi kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. Első ütemben közel másfél milliárd forintot költenek hirdetési felületekre.

A videó szerint egy fiatal pár vezeti át Budapesten a nézőt a legfelkapottabb helyeken, nevezetességeken, magyar divattervezők ruháiban.

A koncepcióban az amerikai CNN hírcsatorna lesz az egyik kiemelt partner.

A felületeiken futó reklámspotok segítségével mintegy 250 millió háztartásba jutnak el a magyar fővárosba csalogató képsorok, mintegy 800 alkalommal.

Több száz millió forintért, a rendelkezésre álló összegek kétharmadáért pedig internetes felületeket vásárol az ügynökség, főként a Google-ön, a Youtube-on és az Instagramon, de megjelennek nyomtatott termékekben is. A magyar turisztikai ügynökség vezérigazgatója a bejelentésen azt mondta,

a cél, hogy Budapest lekörözze Prágát, és Bécset a külföldi vendégéjszakák tekintetében.

"2010-ben a vendégéjszakaszám 20 millió volt Magyarországon, nyolc év alatt értük el 30 milliót, és biztos vagyok abban, hogy néhány éven belül, de legkésőbb 2030-ig el fogjuk érni az 50 milliós vendégéjszaka-számot. Megelőzni Prágát, ostromolni Bécsnek büszke várát. Azt a célt tűztük ki, hogy a cseh turisztikai számokat megelőzve elérjük az osztrák turisztikai eredményeket" - mondta Guller Zoltán.

Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke az eseményen kiemelte, a szobakapacitás a fővárosban a következő két évben több mint 10%-kal bővül majd.

Nyitókép: BENCEBARSONY@GMAIL.COM/BARSONYBENCE_PHOTORIGHTS_06302230763

Kapcsolódó hang

Turisztikai kampány Budapestért
 


A címlapról ajánljuk

Meghalt Princz Gábor

Elhunyt Princz Gábor, a Postabank egykori elnök-vezérigazgatója - értesítette a család az ATV-t....
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
 
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018