A cinkotai járműtelepet 20-30 darab, egyenként 120 méter hosszú hibrid HÉV-szerelvény, valamint üzemi gépek, dízelmozdonyok befogadására kell megtervezni - írja a Magyar Építők.
A H9-es HÉV-vonal Cinkota−Csömör szakaszának felújítására vonatkozó engedélyezési tervek, valamint a H8-as HÉV-vonal Gödöllő városhatár−Gödöllő végállomás szakasz fejlesztéséhez kapcsolódó előkészítő tanulmány, engedélyezési terv és tenderdokumentáció elkészítése mellett újabb felhívást tett közzé az NKK Nemzeti Közlekedési Központ Nonprofit Zrt. az agglomerációs fejlesztések sorában.
A társaság ezúttal a H8/H9-es HÉV-vonalakhoz kapcsolódó Cinkota HÉV-járműtelep fejlesztésére keresi az engedélyezési tervek és tenderdokumentáció készítőjét – hivatkozik a lap az uniós közbeszerzési értesítőre.
A nyertes ajánlattevő feladata a H8/H9-es HÉV-vonal Cinkota HÉV-járműtelep fejlesztése körében a vasúti járműtelep teljes rekonstrukciójának, új kialakításának tervezése - kapcsolódva a további vonalszakaszok tervezéséhez.
A meglévő pályán közlekedő HÉV-szerelvényeket a meglévő járműtelepen javítják, tisztítják, üzemszünetben parkoltatják.
A tervezendő járműtelep üzemeltetésével kapcsolatos paraméterek, adatok véglegesítése a tervező feladata a járműtelep belső üzemeltetési és karbantartási rendjének meghatározása során.
A járműtelepet 20-30 darab, egyenként 120 méter hosszú hibrid HÉV-szerelvény, valamint üzemi gépek, dízelmozdonyok befogadására kell megtervezni úgy, hogy legalább 2 darab, a hibrid HÉV-szerelvény teljes hosszán aknás vágány is legyen.
A feladat magában foglalja a kapcsolódó és keresztező közúti, gyalogos és kerékpáros forgalmi létesítmények tervezését is.