Infostart.hu
eur:
388.63
usd:
329.91
bux:
111046.97
2025. december 24. szerda Ádám, Éva

NKOH: 15 milliárdot takarít meg az állam

Aláírta a Nemzeti Kommunikációs Hivatal elnöke a közbeszerzési kiírásban nyertes három konzorcium vezetőjével a kommunikációs keretmegállapodásról szóló szerződést - tette közzé honlapján a Hivatal.

25 milliárd forintos keretösszegű az a tender, amelynek nyerteseivel aláírta még hétfőn a keretmegállapodást a Nemzeti Kommunikációs Hivatal elnöke. Nobilis Márton legutóbb a hétvégén az M1 aktuális csatornának nyilatkozott a tenderről. Elmondta: a Hivatalt azért hozta létre a kormány, hogy összevonja az állami vállalatok hirdetéseit, és így olcsóbbá és átláthatóbbá váljon az állami reklámpiac. Első körben felmérték a hozzájuk tartozó állami szervek, minisztériumok, intézmények és állami vállalatok éves kommunikációs költését, és kiderült: 40 milliárd forintot költ erre az állam. A mostani, 25 milliárdos tenderrel 15 milliárdot takarít tehát meg a Hivatal:

"Úgy gondolom, hogy ezzel jelentősen olcsóbbá tudtuk tenni az állami kommunikációt, hiszen ha az ember bemegy a boltba, és vesz egy kiló cukrot, az nyilvánvalóan drágább, mint ha 1500 kiló cukrot vesz. Jobb minőségűvé is tudtuk tenni, hiszen a kisebb szervezetek is megkapják ugyanazokat a szolgáltatásokat a nagy ügynökségektől, amikre eddig lehetőségük sem volt. És átláthatóbb is lesz a folyamat, hiszen folyamatosan tudjuk felügyelni, hogy valójában hol és mennyit költenek."

A központosítás ebben az esetben azt jelenti, hogy a mintegy 1500 állami szervezet nem külön-külön keres kommunikációs partnert, hanem a tendernyertes három társaság nyújt számukra - minden egyes lehívás során második körben immár egymással versenyezve - reklámszolgáltatást. A 12 hónapra szóló, 25 milliárd forintos keretmegállapodást 3 kommunikációs konzorciummal írták alá: az Egyesült Reklám Konzorciummal, amelynek tagjai a HG 360 Reklámügynökség Kft. és az Affiliate Network Kft., a másik a Trinity-Sprint Konzorcium, amelyet a Trinity Communications Kft. és a Sprint Nyomdaipari Kft. alkot, a harmadik pedig a Mindshare Médiaügynökség Kft., a HAB Advert Kommunikációs Ügynökség Kft., és a Goodwill Communications által felállított konzorcium.

Hanganyag: Panulin Ildikó

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Blanckenstein Miklós: ünnepkor beavatódunk abba a helyzetbe, és tisztázzuk a legfontosabbat – karácsonykor a Jézussal való kapcsolatot

Blanckenstein Miklós: ünnepkor beavatódunk abba a helyzetbe, és tisztázzuk a legfontosabbat – karácsonykor a Jézussal való kapcsolatot

„A szeretet szót kell kicsit pontosítani, mert ténylegesen ilyenkor mindenki próbálja kifejezni a másik felé a szeretetét, ez benne van. De ez az Isten szeretetének az ünnepe, hogy ő szeret minket, mert megtestesült és eljött ez a mag. Hogy ebből adódóan mi is megpróbálunk egy hasonló gesztussal jelen lenni a másik életében, az a következmény” – mondta Blanckenstein Miklós az InfoRádió Aréna című műsorában, arra a kérdésre, hogy a karácsony egy katolikus pap szempontjából is a szeretet ünnepe-e.

Az űrből fognak ellenőrizni – ismertette az új, 20 pontos béketervet Volodimir Zelenszkij

Az ukrán elnök első alkalommal vázolta fel Ukrajna és az Egyesült Államok között megvitatott 20 pontos béketerv-javaslat főbb pontjait, amelyek szerinte alapul szolgálhatnak az Oroszországgal háború lezárását célzó jövőbeli megállapodásokhoz. A magyarokat is érintő vállalás is szerepel a tervezetben.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×