eur:
393.11
usd:
367.3
bux:
0
2024. április 24. szerda György
Nyitókép: Lounge Group

Különleges helyszínen veszett el a kontroll a BrandFestivalon

A Lounge Group Munkadinamika kutatása részeként létrehozott játékos pszichológiai próbatétel, a kontrollszimulátor a pandémiás időszakban is megtapasztalt krízishelyzetek bizonytalanságainak hatásait szemlélteti, illetve elemzi.

Telt házzal zajlott a 20., jubileumi alkalommal megrendezett, kétnapos BrandFestival. Az eseményt egy teljesen új és szokatlan helyszínen, az Etele Pláza mozitermében, a Cinext Etelében rendezték meg. A Lounge Group Munkadinamika projektjének kontrollszimulátorát itt is nagy érdeklődés övezte: több mint 50 marketinges és márkakommunikációs szakember próbálta ki a kontrollvesztés képtelen játékait, a legjobban teljesítők pedig egy izgalmas ajándékkal gazdagodtak.

A Lounge Group Munkadinamika projektjének kontrollszimulátorát itt is nagy érdeklődés övezte: több mint 50 marketinges és márkakommunikációs szakember próbálta ki a kontrollvesztés képtelen játékait, a legjobban teljesítők pedig egy izgalmas ajándékkal gazdagodtak.

A Lounge Group Munkadinamika kutatása részeként létrehozott játékos pszichológiai próbatétel, a kontrollszimulátor a pandémiás időszakban is megtapasztalt krízishelyzetek bizonytalanságainak hatásait szemlélteti, illetve elemzi. A kitelepülés célja, hogy különleges szimulációkon keresztül mutassa be a résztvevőknek a kontrollváltozás különböző állapotait, illetve megfigyelje, miként reagálnak a váratlan helyzetbe kerülők. Az Internet Hungaryn debütáló installáció, igazodva a kreatív környezethez és a nem mindennapi helyszínhez, új elemekkel bővült a BrandFestivalra.

A nemzetközi sztárelőadók és hazai vállalatvezetők mellett az ügynökségcsoport médiaigazgatója, Hidvégi Krisztina, illetve a csoport reputációs menedzsere, Juhász Diána is előadást tartottak a Munkadinamika kutatásról, a kontroll megváltozásának munkavállalók életére gyakorolt hatásáról. Az előadók kiemelték, hogy a moziterem, mint prezentációs helyszín különleges élményt jelentett számukra, hiszen szakmai eseményeken ritkán adatik meg, hogy a hollywoodi filmek közegében jelenjenek meg a kommunikációs szakma „hősei”. Az elmúlt időszak „konferenciamentessége” után újrainduló szakmai tudáscsere újabb állomásán a kapcsolatépítés beindulása mellett a pandémiás időszak utáni tudásszomj és tanulási vágy is érzékelhető volt: minden előadás és panelbeszélgetés telt házzal zajlott.

A BrandFestival és a kontrollszimulátor legjobb pillanatait felvillantó videó megtekinthető alább.

Címlapról ajánljuk
Már a választók egyharmada sem szavazna a német koalícióra

Már a választók egyharmada sem szavazna a német koalícióra

Eddig sem szárnyalt a német koalíció az elmúlt egy évben végzett felmérések szerint, de most tovább csökkent a kormánypártok támogatottsága. A romló gazdasági helyzet és az ezzel kapcsolatos heves koalíciós viták szinte napról napra ássák alá a kormány népszerűségét.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.24. szerda, 18:00
Isépy Tamás a Századvég makrogazdasági üzletág vezetője
Madár István a Portfolio vezető elemzője
Átszakadt az ukrajnai frontvonal, Harkiv elleni offenzíva készül - Híreink az ukrajnai háborúról szerdán

Átszakadt az ukrajnai frontvonal, Harkiv elleni offenzíva készül - Híreink az ukrajnai háborúról szerdán

Átszakadt a frontvonal az Ocseretine-Sztyepove szektorban, lehet, hogy az oroszoknak be se kell venniük Vuhledárt, hanem egyszerűen megkerülik. Az Egyesült Államok 1 milliárd dollár értékű, azonnali fegyvertranszfert készített elő Ukrajnának, a csomag már csak a szenátus, illetve az elnök aláírására vár. Ukrán és amerikai források szerint az orosz nyári offenzíva egyik fő célja Harkiv elfoglalása lesz. Cikkünk folyamatosan frissül az orosz-ukrán háború eseményeivel.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×