Több egészségügyi szakértők is úgy véli, hogy a 9 és 14 év közötti korosztálynak csak rövid hívásokat lenne szabad lebonyolítania mobilján, a 8 éven aluliaknak pedig egyáltalán nem kéne használniuk a készüléket. A Hello Kitty rajzfilmfiguráját kitaláló japán cég fittyet hány a szakértői véleményekre, mert újabb termékével, a Hello Kittys mobiltelefonokkal az 5 éves és annál fiatalabb korosztályt veszik célba.
Az új telefonok rózsaszínűek lesznek, így azokért nyilván a kislányok fogják nyaggatni a szüleiket, akik ha beadják a derekukat, 310 fontot, vagyis közel 100 ezer forintot kell kifizetniük a készülékért.
Két évvel ezelőtt az amerikai Disney cég már be akart vezetni egy mackó alakú mobiltelefont, amibe csak 4 számot lehetett beprogramozni és felhívni - ez az ötlet azonban akkor megbukott.
A Hello Kitty termékek nagy-britanniai forgalmazója bejelentette, hogy a szigetországban a telefonokat nem fogják reklámozni a kisgyerekek körében, mivel az új termékkel inkább az idősebb gyerekeket és a 20-as, 30-as éveikben járó nőket célozzák meg.
A Hello Kitty a japán Sanrio cég legnépszerűbb mesefigurája, ami több mint 2500 terméket díszit. Csak az Egyesült Államokban 4 ezer Hello Kitty üzlet működik, ahol a rajongók a fekete macskafejjel ábrázolt tűzoltó készüléktől kezdve a kenyérpirítón át számtalan tárgyat, ruhadarabot és kiegészítőt vásárolhatnak meg - nem kevés pénzért.