A jogi ügyekben tanácsadóként tevékenykedő Brabners Chaffe Street összegzése alapján akár 4 milliárd fontos, azaz 1530 milliárd forintos káruk is keletkezhet a cégtulajdonosoknak, ha az alkalmazottak fele napi egy órát szörfözik a világhálón futballhírek után kutatva.
Mindazonáltal nem minden vállalkozásnak jön rosszul a vb. A labdarúgáshoz kapcsolódó reklámok ugyanis az átlagosnál lényegesen hatékonyabbak lehetnek, ráadásul akadnak olyan területek, melyeken kifejezett felfutásra lehet számítani a következő egy hónapban.
A brit kocsmatulajdonosok például már előre dörzsölhetik a tenyerüket, az előrejelzések szerint ugyanis a britek 23 százaléka tervezi, hogy pubokban nézi majd a meccseket, egy - illetve több - pint sörrel nyugtatva az idegeit.
A Mastercard tanulmánya arra a megállapításra jutott, hogy a vb idején hazájukban maradó britek az angol válogatott pályára lépése alkalmával átlagosan 60 fontot, vagyis mintegy 23 ezer forintot költenek majd, ennek majdnem a felét fogadásra, a maradék részt pedig ételre, italra, ünneplésre vagy búfelejtésre fordítják.
Ehhez jön még további 55 font, azaz 21 ezer forint a csapathoz való kötődés jelmezekben, sálakban, zászlókban, matricákban megnyilvánuló kifejezésére.
Jó hír a helyi postának, hogy egy újabb felmérés szerint a vb-t népszerűsítő bélyegsorozatok óriási számban fogynak majd az elkövetkező hetekben.
Szabályváltozás – újabb dolog miatt veszíthető el a jogosítvány