eur:
393.9
usd:
364.77
bux:
0
2024. március 29. péntek Auguszta
A csomagküldeményeket rendezik a Magyar Posta ferencvárosi csomaglogisztikai üzemében 2020. november 27-én.
Nyitókép: MTI/Kovács Tamás

Ezt tette a Magyar Postával a Covid

A Magyar Posta Zrt.-hez tartozó termékek és szolgáltatások értékesítésének nettó árbevétele elérte a 220,4 milliárd forintot az egy évvel korábbi 199,6 milliárd után.

Megerősödve jött ki a koronavírus-járványból a Magyar Posta Zrt. - áll a Világgazdaság pénteki számában.

A lapban - a cég éves beszámolójára hivatkozva - az olvasható, hogy a Magyar Posta Zrt.-hez tartozó termékek és szolgáltatások értékesítésének nettó árbevétele elérte a 220,4 milliárd forintot az egy évvel korábbi 199,6 milliárd után.

"A kiegészítő melléklet tanúsága szerint a logisztikai

piacon évek óta zajló forgalomnövekedés a múlt évben is folytatódott, így a vállalat bevételeinek bővülése is elsősorban a

gazdaság növekedésével és az elektronikus kereskedelem térhódításával függ össze. A kis csomagok, a fuvarozás és a raklapos szállítás is dinamikusan nőtt" - áll a cikkben.

A társaság megőrizte részesedését a lendületesen bővülő

csomaglogisztikai piacon, így a forgalmával együtt az árbevétele is emelkedett. Míg a reklámkiadványok kézbesítéséből és a

belföldi hírlapterjesztésből kisebb bevétele származott az előző évinél, addig az elektronikus és nem hagyományos szolgáltatások árbevétele nőtt - írja a Világgazdaság.

A főbb tevékenységek közül a levéltermékek értékesítése a

tavalyelőtti 83,46 milliárd forintról 98,29 milliárdra nőtt,

a pénzforgalmi szolgáltatások a korábbi 49,4 milliárd forinttal szemben 51,9-et hoztak, míg a logisztikai termékek forgalma

29,6-ről 31,9 milliárdra hízott. A sajáttőke-arányos jövedelmezőségi mutató 14,13 százalékponttal növekedett előző évhez képest az adózott eredmény növekedése miatt. Az utóbbi kilőtt

az egy évvel korábbi 425 millió forintról 13,97 milliárdra, amit

a társaság az eredménytartalékba tervez átvezetni - áll a cikkben.

Címlapról ajánljuk
A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában

A 300 eurót is meghaladhatják az idei húsvéti költségek Szlovákiában

300 eurónál is többe kerülhet az idei húsvéti bevásárlás Szlovákiában. A Partners piackutató vállalat számításai szerint, 5 százalékkal kénytelenek többet költeni erre az emberek, mint tavaly. Az élelmiszer drágább, a húsvéti díszítés kicsit olcsóbb lett. Egyre több ünnepi asztalon jelenik meg a bárányhús.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.02. kedd, 18:00
Káel Csaba
a MÜPA vezérigazgatója, filmügyi kormánybiztos
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×