Már több mint 70 ezren hallgatták meg azt a felvételt, amelyen egy walesi férfi panaszkodik egy áruháznak arról, hogy a vacsorára vásárolt pizzáját feltét nélkül adták el neki. A szupermarket call centerének dolgozója megkérdezte, hogy van-e rajta paradicsomszósz, de az elégedetlen vásárló váltig állította: semmi sincs rajta, csak a tészta.
A beszélgetés előrehaladtával azonban a betelefonáló rájött, mi a gond: fejjel lefelé nyitotta ki a pizzás dobozt, vagyis a pizza feltétes oldala került alulra. "Biztos bolondnak tart" - szégyenkezett a férfi, aki azonban hamar újra támadásba lendült, és kritizálta, amiért a dobozon nincsenek a kinyitásra vonatkozó pontos instrukciók.
A négyperces beszélgetés közben a bolti dolgozó próbált udvarias maradni, de amikor a férfi rájön, mi a probléma, már nem bírja nevetés nélkül. A szupermarket szóvivője elmondta: nem tervezik, hogy a pizzás dobozokra ráírják, hogyan kell azokat kinyitni.
Sok a panasz az Aldi dupla kasszás megoldására