Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM.
Az MVM közleményében elismeri, hogy a fejlesztésre azért volt szükség, mert "a lakossági energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük (ügyfélszolgálat) az elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt". Azt írják, hogy a többletigények miatt, a kormányzati elvárásnak eleget téve döntöttek az átfogó bővítés mellett.
A cég
jövő februárig három ütemben közel harmadával növeli meg ügyfélszolgálatos kollégái létszámát.
Az új munkatársak az energiaszolgáltatás összetettsége és a rengeteg ügytípus miatt több hétig tartó oktatásban vesznek részt.
A vállalat a várakozók kényelmét fokozó további intézkedéseket is bevezetett: már 14 állandó irodájában biztosít ingyenes wifi szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék, meleg tea, hősugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.
A fejlesztések folytatódnak, az MVM a jövőben is mindent megtesz annak érdekében, hogy maradéktalanul megfeleljen a felhasználói igényeknek, ügyfelei a lehető leggyorsabban elintézhessék a szolgáltatásokkal kapcsolatos teendőiket.