Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
Greg Maffei, a Liberty Media elnök-vezérigazgatója, Stefano Domenicali, a Formula One Group elnök-vezérigazgatója, a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság főnöke, Steve Hill, a Las Vegas Convention and Visitors Authority és Michael Rapino, a Live Nation Entertainment elnök-vezérigazgatója (b-j) sajtótájékoztatót tart Las Vegasban 2022. március 30-án, ahol bejelentették, hogy 2023-ban újra rendeznek nagydíjat a kaszinóvárosban.
Nyitókép: MTI/AP/John Locher

Nincs megállás: újabb vezető távozik a Forma–1 éléről

Greg Maffei, a Forma–1-et is működtető Liberty Media vezérigazgatója 19 év után hagyja ott a pozícióját.

A Forma-1 kereskedelmi jogait 2017 óta birtokló Liberty Media vezérigazgatója, Greg Maffei távozását kevesebb mint egy nappal azután jelentette be közleményében a szervezet, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) azonnali hatállyal leváltotta az F1-es versenyigazgatót, Niels Wittichet – írja az Origo.

A 64 éves amerikai üzletember szerződése az év végén jár le a Liberty Media első embereként, és nem hosszabbítják meg a kontraktust. Maffei beleegyezett, hogy a jövőben is a szervezetnél marad, vezető tanácsadóként. A vezérigazgatói posztot ideiglenesen az eddigi elnök, John Malone veszi át.

„Hihetetlenül hálás vagyok azért a majdnem 20 évért, amit a Liberty Media élén töltöttem, ösztönző és végtelenül eseménydús volt. Soha nem könnyű elhagyni egy olyan dinamikus szervezetet, mint a Liberty, de biztos vagyok benne, hogy ez a megfelelő idő rá" – mondta Greg Maffei a távozásáról.

Címlapról ajánljuk
Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

2025-ben látványos fordulat állt be az autóipari elektromos átállásban. A gyártók sorra írják át elektromos autós terveiket, a politikai oldal pedig elkezdte lazítani a korábban kőbe vésettnek hitt szabályokat. Nem arról van szó, hogy az elektrifikációt elengedték volna, hanem arról, hogy a korábbi "EV-only" narratívát felváltotta egy pragmatikusabb, több átmeneti technológiára épülő megközelítés. Megnéztük, hogy kik és hogyan vettek vissza az EV-célokból, és mit üzennek ezek a lépések az autóipari történetének egyik legnagyobb átalakulásáról.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×