Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Sebastian Vettel, a Ferrari német versenyzője (b2) pályabejárást tart csapattársaival a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság Eifel Nagydíjának otthont adó nürburgi Nürburgring versenypályán 2020. október 8-án. A futamot október 11-én rendezik.
Nyitókép: Matthias Schrader

Forma–1 – A mentőhelikopter nem tudott leszállni, elmarad az első szabadedzés

Az esős, ködös időjárás miatt nem rendezték meg a Nürburgringen a péntek délelőttre kiírt első szabadedzést, így csúszik Mick Schumacher bemutatkozása.

Nem rendezték meg pénteken délelőtt a Forma–1-es Eifel Nagydíj első szabadedzését a Nürburgringen, mert a pálya közelében

az esős, ködös időben a mentőhelikopter nem tudott leszállni.

A gyakorlást előbb 30, majd újabb 30 perccel csúsztatták, délben pedig bejelentették, hogy a versenyautók nem hajthatnak ki a boxutcából.

Michael Masi versenyigazgató a televíziós közvetítésben elmondta, a kórház túlságosan távol helyezkedik el a pályától, mentőhelikopterre mindenképpen szükség lenne a létesítmény területén. Hozzátette, a Nemzetközi Automobil Szövetség szempontjából a legfontosabb a résztvevők biztonsága, ezért ha a helikopter nem tud leszállni, akkor nem tartják meg a tréninget.

A gyakorlás hiánya két Forma-2-ben versenyző pilóta számára lehet igazán bosszantó.

Mick Schumacher, a hétszeres világbajnok Michael fia ezen a napon mutatkozott volna be az F1-ben, az edzésen az Alfa Romeo egyik autóját vezette volna,

míg a brit Callum Ilott az egyik Haas volánja mögött körözhetett volna a Nürburgringen.

Az Eifel Nagydíj második szabadedzése a terv szerint 15 órakor kezdődik.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×