INFORÁDIÓ 
2020. február 28. péntek
Ákos, Bátor

michael schumacher

szponzor

dénes ferenc

Kegyetlenek a Michael Schumachert elhagyó szponzorok - de racionálisak

Kegyetlenek a Michael Schumachert elhagyó szponzorok - de racionálisak

Infostart / InfoRádió

Várhatóan újabb két személyes szponzor hagyja el a három éve zárt ajtók mögött lábadozó Michael Schumachert. A sportközgazdász szerint elfogyott a hétszeres Formula-1-es világbajnok reklámértéke.

A napokban újabb két cégről terjedt el, hogy megszünteti a hétszeres Formula-1-es világbajnok, Michael Schumacher személyes szponzorációját. A német pilóta három évvel ezelőtti síbalesete óta rehabilitációs kezeléseket kap, a nyilvánosság előtt nem mutatkozik, még állapotáról sem lehet semmi biztosat tudni, csupán azt: a balesetben nagyon komoly ütés érte a fejét.

Közvetlenül a baleset után már hátráltak ki cégek az egykori versenyző mögül, eddig összesen négy vállalat jelezte hivatalosan, hogy nem támogatja tovább a világbajnokot. A mostani hírek szerint egy luxusórákat gyártó cég és egy ajtókat készítő német cég is kihátrál Schumacher mögül, előbbi még a nevével fémjelzett óracsaládot is visszahívja a boltok polcairól.

Dénes Ferenc sportközgazdász szerint bár kegyetlenül hangzik, a cégek lépése érthető.

"Ez egy racionális döntés. Nem arról van szó, hogy megsérült, baj érte az ikont, és rögtön eltűntek a támogatói, hanem hosszú ideig vártak, de egy idő után ez már nem racionális" - mondta Dénes Ferenc.

A sportközgazdász szerint a cégek szemszögéből addig érdemes egy hírességet támogatni, ameddig az a személy benne van a köztudatban.

"Akik látták sportolni, akik szurkoltak neki fénykorában, azok hosszú ideig követik a pályafutását, érdekes személyiség, emlékeket idéz fel. De ha eltűnik ez a kapcsolat, ha nem fér be a hírekbe, nem tud nagy hatást kifejteni, akkor fokozatos veszít az értékéből, egészen addig, hogy elfogy ez az érték, és szakítanak vele a szponzorok."

A sportközgazdász hangsúlyozta: a digitális világban már pontosabb számokat lehet kapni arról, hogy egy-egy híresség közösségi médiás szereplése mennyit ér.

Kapcsolódó hang

Kegyetlenek a Michael Schumachert elhagyó szponzorok - de racionálisak
 


A címlapról ajánljuk

INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018