Olvasói beszámoló alapján azt írja a blikk.hu, hogy a Wizz Air Budapest-Madrid járatán „legalább 3 órán át ücsörögtek 40 fokban a gépen, mire elindult”. A légitársaság a lap kérdésére arról számolt be, hogy a késés oka egy előre nem tervezett karbantartás volt, amelyhez a vártnál lassabban találtak szerelőt.
„A Wizz Air csütörtök este Madridból Budapestre induló repülőgépének előre nem tervezett karbantartásra volt szüksége. Annak érdekében, hogy a légitársaság a lehető leghamarabb haza tudja hozni utasait és a járatot teljesítő személyzetét, azonnal szerelőt hívott, a helyi partner azonban a vártnál lassabban tudott csak megfelelő képesítéssel rendelkező szakembert biztosítani. A Wizz Air a járat fedélzetén a várakozás alatt vizet és snacket osztott utasainak. A járat végül ma reggel negyed 4-kor landolt Budapesten” – írta tájékoztatásában a társaság.
A Wizz Air utólag is megköszönte utasai megértését és türelmét, hangsúlyozva, hogy a biztonságos repülés a légitársaság legfőbb prioritása.





