eur:
413.48
usd:
396.47
bux:
78741.84
2024. december 22. vasárnap Zénó
Debrecen, 2020. szeptember 8.A Telekom Vanda nevű, magyarul beszélő mesterséges intelligencia alapú robotja védőmaszkban a Magyarország 2030-ig tartó időszakára szóló Mesterséges Intelligencia (MI) Stratégiája ismertetésén a Debreceni Egyetem Élettudományi Központjában 2020. szeptember 8-án.
Nyitókép: MTI/Czeglédi Zsolt

Kézenfekvő munkaterületbe harap bele a mesterséges intelligencia

Nem más ez, mint az ügyfélszolgálat.

Az ügyfélszolgálati munkában áttörést hozhat a mesterséges intelligencia, kevesebb várakoztatást és állandó elérést kínálnak a már most is elérhető digitális rendszerek - közölte a United Call Centers (UCC) a kiszervezett ügyfélszolgálati megoldások egyik piacvezető szolgáltatója pénteken.

Az UCC felmérése szerint az ügyfélszolgálati kapcsolatok során az ügyfelek legérzékenyebb problémája a bonyolult, gyakran nem egyértelmű menürendszer, valamint a hosszú várakoztatás, illetve az, hogy az operátor nem képes megfelelő megoldást nyújtani.

A társaság szerint a jelzett problémák jelentős részét orvosolni képes mesterségesintelligencia-alapú megoldások már jórészt rendelkezésre állnak, és néhány éven belül a tranzakciók mintegy kétharmada már automatizált, a mesterséges intelligencia által irányított folyamatok mentén zajlik majd.

Ugyanakkor az UCC felméréséből az is kiderült, ha automata vagy élő operátor közül lehet választani, akkor az ügyfelek 61 százaléka az utóbbit részesíti előnyben.

Az 1999-ben alapított, magyar tulajdonú UCC több mint 50 nyelven, 40 országban folytat tevékenységet, fő profilja a többnyelvű ügyféltámogatás telefonon, emailen és chaten, az üzleti folyamatok automatizálása, valamint mesterséges intelligencián alapuló szolgáltatások fejlesztése. Árbevétele 4 milliárd forint, magyar és külföldi munkatársainak száma 700 fő.

Címlapról ajánljuk

Érdemes bátornak lenni és vállalni a vitákat első látásra megnyerhetetlen ügyekben is

Szokásos év végi nemzetközi Kormányinfó-sajtótájékoztatóját tartotta december 21-én a miniszterelnök a Karmelita kolostorban, Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter társaságában. Értékelte a magyar uniós elnökséget és közölte, hogy 2025-re nagyszerű évet vár. Az újságírók kérdezték a földgázszállítási kihívásokról, a romániai választásokba való beavatkozás elkerülésének lehetőségéről, a hazai választási törvény esetleges további módosításáról, Magyar Péterről, az uniós pénzösszegek megszerzésének lehetőségéről, a közel-keleti helyzettel kapcsolatos erőfeszítéseiről, a budai Várban felújított Pénzügyminisztérium sorsáról, illetve a forint árfolyamáról is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.22. vasárnap, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×