Sokan először nyomtatási hibának vélik, pedig nem az. Az árcédula valóban kevesebb, mint 15 dollárt mutat a Starbury One kosárlabdacipőkön - idézte a vg.hu a Handelsblatt-tól.
A német lap írásából kiderül: Stephon Marbury, az észak-amerikai kosárlabda liga, az NBA egyik legismertebb játékosa összefogott a Steve & Berry's amerikai diszkontlánccal és új, minőségi, márkás sportcipőjét a konkurens Nike, Puma vagy Adidas termékeire jellemző 100-200 dolláros ár tizedéért árusítja.
A kosaras sztár szerint az általa gyártott cipők azért ennyire olcsók, mert reklámkampányok és egyéb marketingköltségek nem rakódnak a termékekre.
Forradalmat kezdtek
Stephon Marbury gondolt a vásárlók pénztárcájára, mint fogalmazott, a három legnagyobb gyártó sportcipőiért túl sokat kell fizetnie a gyerekeknek, a tinédzsereknek és szüleiknek.
A szenzációs árak révén a Starbury One cipők az amerikai média érdeklődésének középpontjába kerültek az elmúlt napokban, ami hatalmas ingyenreklámot jelent a terméknek, viszik is, mint a cukrot.
"Megváltoztatjuk a világot, forradalmat kezdünk. Az emberek meg fogják érteni, hogy még a legmenőbb cipők sem kerülnek sokba a gyártóknak" - fogalmazott Marbury, aki magát a sportszergyártás Robin Hood-jának nevezi.