Újabb területen vezeti be a Google a mesterséges intelligenciáját: a vállalat a Chrome böngészőben mostantól egy, az MI által generált összesítést jelenít meg a felhasználóknak a különböző online áruházakról, ami a cég szerint biztonságosabbá és hatékonyabbá teheti a vásárlást – írja a hvg.hu.
A funkció a böngészőben a webcím bal oldalán található ikonra kattintva jelenik meg, ám egyelőre csak az Egyesült Államokban élő felhasználók számára elérhető. Kattintás után megjelenik egy felugró ablak, amely tájékoztatást nyújt az adott online áruház általános „hírnevéről”.
Az összegzésben olyan információk lesznek, mint a termékek minősége, az árak színvonala, az ügyfélszolgálat vagy épp olyan információk, mint a termék minősége, az árak, az ügyfélszolgálat elérhetősége és a visszaküldési szabályzat.
Az MI a felugró ablakok tartalmát különböző partnerek segítségével jeleníti meg, amelyek a tudatos vásárlás felé igyekeznek terelni az embereket azzal, hogy megbízható információkat és véleményeket közölnek az egyes webáruházakról.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a világ többi részén, illetve más nyelven mikor válik elérhetővé a funkció.







