Infostart.hu
eur:
385.34
usd:
327.41
bux:
109761.83
2025. december 16. kedd Aletta, Etelka
A rendőrség felvétele
Nyitókép: A rendőrség felvétele

Till Tamás feltételezett gyilkosa karácsonykor is marad a rács mögött

A bíróság két hónappal hosszabbította meg a férfi letartóztatását.

Rács mögött tölti az ünnepeket F. János, akit azzal gyanúsítanak, hogy 25 évvel ezelőtt brutálisan meggyilkolta Till Tamást – írta a 24.hu. Bodó Marianna, a Bács-Kiskun Vármegyei Főügyészség szóvivője az üggyel kapcsolatban azt mondta, hogy a bíróság két hónappal hosszabbította meg a férfi letartóztatását. A vádemelés kérdésében még nem született döntés.

Till Tamás 11 éves volt, amikor 2000. május 28-án reggel elment kerékpárjával egy vadasparkba lovagolni, de sohasem tért haza. Az tavaly decemberben derült ki, hogy az akkor 16 éves F. János verhette agyon egy ácskapoccsal a kisfiút, aki segítséget kért tőle, majd elásta a holttestet.

F. János előzőleg korábbi barátja és a munkaadója ellen vallott, miszerint ők voltak Till Tamás gyilkosai. Majd végül november 28-án a tanúként való kihallgatásán beismerte a tettét, és részletes vallomást tett. A gyanúsítotti kihallgatásán viszont már tagadta a bűncselekmény elkövetését, és azt állította, hogy kényszer és fenyegetés hatására tette azt a nyilatkozatát, amit a terhére rónak.

A rendőrség már lezárta a nyomozást, így már az ügyészségen van az ügy. A vádemelés kérdésében néhány héten belül várható döntés.

Mivel F. János fiatalkorú volt a bűncselekmény elkövetésekor, 5–15 évig terjedő szabadságvesztést kaphat bizonyítottság esetén.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.16. kedd, 18:00
Ürge-Vorsatz Diána
fizikus, egyetemi professzor, az Éghajlatváltozási Kormányközi Testület alelnöke
Fordulat Brüsszelben: mégsem tiltják be a benzines és a dízelautókat!

Fordulat Brüsszelben: mégsem tiltják be a benzines és a dízelautókat!

Az Európai Bizottság ma bejelentette, hogy enyhíti a 2035-re tervezett, belső égésű motorokra vonatkozó uniós tilalmat. Az eredeti szabályozás szerint 2035-től minden új személyautónak és kisteherautónak nulla kibocsátásúnak kellene lennie. Az új javaslat ezt a célt 90 százalékos szén-dioxid-kibocsátás-csökkentésre módosítaná a 2021-es szinthez képest. A személyautóknál 2030 és 2032 között 55 százalékos, a kisteherautóknál pedig 40 százalékos csökkentést írnának elő az eredetileg tervezett 50 százalék helyett. Egy új szabályozási kategóriát is létrehozának a kis méretű elektromos járművek számára, enyhébb műszaki előírásokkal és többletjogosítványokkal az uniós gyártók részére. A javaslat nagy győzelmet jelent az autóiparnak, amely hónapok óta lobbizik a szabályozás enyhítése érdekében, miután az elektromos átállás a vártnál lassabb halad, a cégek pedig komoly pénzügyi terhekkel néznek szembe a szigorú uniós szabályok miatt.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×