Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
Kőröshegy, 2020. október 20. A Zamárdi és Balatonszárszó között húzódó Kőröshegyi völgyhíd, az M7-es autópálya viaduktja. MTVA Fotó: Molnár-Bernáth László
Nyitókép: MTVA Fotó: Molnár-Bernáth László

Véget ért a Kőröshegyi völgyhíd első "emelése"

Lesz még egy. A "saruk" állapotát tesztelik a vizsgálattal, amelyből lesz még egy.

Véget ért a Kőröshegyi völgyhíd próbaemelése, az M7-es autópálya mindkét oldala újra járható a 113-as és a 125-ös kilométer között - írta az Útinform szombat délelőtt a honlapján.

A Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF) korábbi közleménye szerint azt vizsgálják, hogy az elmúlt évek használata után milyen állapotban vannak a hidat tartó saruk.

Jelezték azt is, hogy a híd emelése április 13-án, szombaton 8 és 14 óra között várható, ekkor ismét lezárásra kell számítani. A problémás sarukat várhatóan augusztus végén, szeptember elején cserélik majd ki.

Az MKIF hangsúlyozta: előre tervezett vizsgálatról van szó, a híd biztonságos, jó állapotban van.

Címlapról ajánljuk
Magas tőkepiaci hozamot keres? Az indiai eszközök nagy lehetőségeket kínálnak

Magas tőkepiaci hozamot keres? Az indiai eszközök nagy lehetőségeket kínálnak

India öles léptekkel zárkózik fel a fejlett országokhoz. Ebben nemcsak a kedvező gazdaságföldrajzi és a még mindig kedvező demográfiai adottságok segítik, hanem az úgynevezett jó kormányzás is: a kormányzat szisztematikusan támogatja a hazai gyártást, stabilizálja a szabályozási kereteket, és egyszerűsíti az adózást, ráadásul a belső fogyasztói bázis is gyorsan nő. Bár a kilátások jók, kockázatok továbbra is vannak, és ezekre a befektetőknek is figyelniük kell.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×