Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 27. szombat János
Kőröshegy, 2020. október 20. A Zamárdi és Balatonszárszó között húzódó Kőröshegyi völgyhíd, az M7-es autópálya viaduktja. MTVA Fotó: Molnár-Bernáth László
Nyitókép: MTVA Fotó: Molnár-Bernáth László

Véget ért a Kőröshegyi völgyhíd első "emelése"

Lesz még egy. A "saruk" állapotát tesztelik a vizsgálattal, amelyből lesz még egy.

Véget ért a Kőröshegyi völgyhíd próbaemelése, az M7-es autópálya mindkét oldala újra járható a 113-as és a 125-ös kilométer között - írta az Útinform szombat délelőtt a honlapján.

A Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF) korábbi közleménye szerint azt vizsgálják, hogy az elmúlt évek használata után milyen állapotban vannak a hidat tartó saruk.

Jelezték azt is, hogy a híd emelése április 13-án, szombaton 8 és 14 óra között várható, ekkor ismét lezárásra kell számítani. A problémás sarukat várhatóan augusztus végén, szeptember elején cserélik majd ki.

Az MKIF hangsúlyozta: előre tervezett vizsgálatról van szó, a híd biztonságos, jó állapotban van.

Címlapról ajánljuk
Inváziós fajok támadása: durva következménye lesz, ha csak akkor cselekszünk, amikor már ég a ház

Inváziós fajok támadása: durva következménye lesz, ha csak akkor cselekszünk, amikor már ég a ház

Amikor egy idegen állat- vagy növényfaj megtelepszik Magyarországon, hajlamosak vagyunk csak ökológiai problémaként gondolni rá, pedig a számlát nem a természet, hanem a gazdaság fizeti. Fertő Imre, a Budapesti Corvinus Egyetem Fenntartható Fejlődés Intézetének professzora az InfoRádióban azt mondta, az igazi veszteség sokszor olyan „láthatatlan” tételekben rejlik, mint a romló vízminőség vagy az eltűnő fajok, ezért fontos a minél gyorsabb cselekvés, továbbá mérsékelni kell az okozott károkat, negatív hatásokat.
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 27. 05:00
×
×
×
×