Hosszú Katinka bevételét, márkáját, pénztermelő képességét kettős motor hajtja - mondta Dénes Ferenc sportközgazdász az InfoRádió Aréna című műsorában.
Az egyik az, hogy sikeres, nagyon sok versenyen tud nyerni, a másik pedig, hogy mindig érdekesen tud jelen lenni a nyilvánosságban
- tette hozzá.
A sportközgazdász szerint ez a kettősség furcsamód nem gyengíti a trendet, hanem éppen hogy beleillik abba.
"Ezt mutatja az is, hogy hétvégén Kaliforniában nyert versenyt kiváló idővel, és újra a nyilvánosság központjában áll,
csak róla beszélünk, tehát ilyen értelemben "csilingel a kassza", ez mozgatja a dolgot"
- mondta Dénes Ferenc.
A sportközgazdász hozzátette azt is, hogy Hosszú Katinka és Shane Tusup párosának alapja, hogy az úszó sikeres, ez a Katinkához köthető brand.
"Ha ezt tudja folytatni, és jól menedzselik a nyilvánosságot, akkor ez a típusú magánéleti válság nem lesz befolyással a karrierjére"
- vélte Dénes Ferenc.
A közgazdász szerint olyan forgatókönyv is elképzelhető, amelyben áldozatként jelenik meg Katinka, akivel szimpatizálnunk kell.
"Elképzelhető a "szegény lány" típusú dolog, hogy mi történik vele, vagy hogy milyen kulturáltan viselkedik, milyen nagyvonalú, milyen fantasztikus személyiség, tehát fel lehet építeni egy ilyen képet a rendszerből - ez mind erősíti őt" - összegzett Dénes Ferenc.