Közleményük szerint szakembereik minden esetben Főtáv-emblémás munkaruhát viselnek és arcképes kártya van náluk. Felhívták a figyelmet arra is, hogy a Főtáv Zrt.-nek ma már nincs egyetlen olyan szolgáltatása sem, amelyért a szakemberek a helyszínen készpénzt kérnének el, és szakembereik csak előre egyeztetett időpontban végzik munkájukat. "Semmi esetre sem köthető tehát a szolgáltatóhoz, ha ilyen esettel találkoznak a fogyasztók" - írták.
A társaság arra kéri a lakosságot: ha valakinek a lakásába a Főtávra hivatkozva akarnak munkavégzési indokkal bemenni, hívja a távhőszolgáltató telefonos ügyfélszolgálatát (06-1-700-7000), s ha kiderül, hogy az épületből mások sem hívtak ki főtávos szerelőt, ne engedjenek be idegeneket a lakásukba. A Főtáv Zrt. egyben kéri a fogyasztókat, hogy akivel ilyen káreset történik, forduljon a rendőrséghez.