Gajda Péter azt mondta, hogy a terület átépítésére több milliárd forintot szán egy magánbefektető
Olyan funkciókat is kialakítanak majd, amelyek eddig hiányoztak Kispestről, és megszűnnek a busz és metró végállomást jellemző mai állapotok - tette hozzá.
A kormánypárti jelölt szerint a terület építészeti és közlekedési szempontból egyaránt rendezett lesz.
Az ellenzéki jelölt ezzel szemben azt mondta, hogy a terület rendezését másképp kell megoldani.
Nem értünk egyet azzal, hogy önkormányzati tulajdonú sportlétesítményt, erdőterületet adnak el magánbefektetőnek egy gigaméretű beruházáshoz - mondta Tarnai Richárd.
A területet a főváros, a kerület és a BKV közös beruházásával kell rendezni, de a korábbi övezeti besorolás szerint. A probléma az, hogy az önkormányzat közreműködésével a főváros 60 százalékról 100 százalékra emelte a beépíthető terület arányát. Ez csak a befektető érdekét szolgálja - tette hozzá.
Sávbővítés és a pazarlás megszüntetése
Béres András, a Zöld Demokrata Párt-Centrum Párt-KDP kispesti polgármester-jelöltje megszüntetné az 50-es villamost és trolit indítana helyette, így az Üllői út kétszer két sávosra bővülhetne, és a jelölt szerint megszűnnének a dugók a kerületben.
Tímár Béla, a Kispestért Egyesület polgármester-jelöltje kiegyensúlyozott, egymás megbecsülésén és tiszteletén alapuló közéletet és testületi munkát szeretne a XIX. kerületben. A Polgári Kerekasztal Kispestért és Wekerléért Egyesület támogatását is élvező jelölt megszüntetné az elmúlt négy évben általa tapasztalt pazarlást is.
Sosem látott felvétel került a netre a World Trade Center tornyainak összeomlásáról