A több millió dolláros vállalat, amelynek leghíresebb terméke a világ vezető felnőtt magazinja, bejelentette: nem gyárt több DVD-t, és ezzel évente 12 millió dollárt (közel 2,4 milliárd forintot) takaríthat meg.
A vállalat most azt tervezi, hogy az eddig DVD-re előállított tartalmakat online terjeszti. A döntés nagyjából 2 millió dollárba, vagyis közel 400 millió forintba kerül a cégnek, és az átszervezés miatt elbocsátanak 80 alkalmazottat is.
A "nyuszis" vállalat a drasztikus lépéstől ez év végére már javulást, a következő évben pedig fellendülést vár.
Már múlt hónapban érkeztek arról hírek, hogy a pénzügyi válság miatt bajba kerülhet a cég. Akkor a Playboy villa urának, a milliárdos Hugh Hefnernek tanácsolták azt, hogy csökkentse alkalmazottainak számát a Los Angeles-i és a New York-i irodáiban, különben csődbe megy.
A mélyülő válságot mi sem jelzi jobban, hogy néhány évvel ezelőtt még hét playboy nyuszival élt együtt a milliárdos a Beverly Hills-i villában, ma már azonban csak hárommal.