eur:
410.32
usd:
390.98
bux:
79637.73
2024. november 25. hétfő Katalin

A reklámok a gyermekekre hatnak a legjobban

A reklámozók legkönnyebben befolyásolható célcsoportja a gyerekek korosztálya.

Bár az iskolákban a reklámozás törvényileg szabályozott, mégis az italautomaták és az iskolai büfék termékei bizonyos fogyasztói mintákat mutatnak.

Egy 5-6 éves gyermek még nem tud különbséget tenni a reklámok és más tévéműsorok, illetve plakátok között, épp ezért nem tudja a hirdetéseket kritikusan szemlélni - mutatott rá az InfoRádióban a Tudatos Vásárlók Egyesületének képviselője.

Haraszti Anikó elmondta, hogy az általános iskolákban tilos hirdetéseket kihelyezni, legfeljebb csak olyan plakátokat lehet kirakni az iskolában, amelyek környezetvédelemmel vagy a közösségi élettel kapcsolatosak.

A középiskolák azonban maguk dönthetik el, hogy beengedik-e a hirdetéseket a tanintézmény falai közé.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Szakértő a romániai elnökválasztásról: előretört a szélsőjobb, ébresztőt kapott a magyar közösség

Szakértő a romániai elnökválasztásról: előretört a szélsőjobb, ébresztőt kapott a magyar közösség

Hatalmas meglepetés született a romániai államfőválasztás első fordulójában, melynek győztese „meglehetősen nemzetieskedő, szélsőséges, szektásnak tűnő hitvilággal kampányolt” – mondta az InfoRádióban az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány stratégiai igazgatója. Szakáli István Loránd arról is beszélt, hogy bár az RMDSZ jelöltje, Kelemen Hunor több szavazatot kapott, mint négy éve, a december 1-jére kiírt parlamenti választáson nem mehet biztosra a párt, nagy mozgósításra lesz szükség az utolsó napokban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×