Infostart.hu
eur:
386.47
usd:
330.03
bux:
110405.74
2025. december 21. vasárnap Tamás

Egy napig 150 forintos jeggyel lehet utazni a BKK járatain

A BudapestGO alkalmazásban megvett jeggyel.

A BudapestGO applikáció második születésnapjára 150 forintos napijeggyel áll elő a BKK a vállalat közlése alapján.

A nap, amelyre érvényes lesz a jegy, február 14., Valentin nap, hamvazószerda, de már hétfőtől megvásárolható ez az utazási jogosultság.

A napijeggyel egész nap korlátlanul lehet használni a budapesti tömegközlekedési járatokat.

A jegyet a többi mobiljegyet árusító alkalmazásban is meg lehet venni, de

a 100E-re és a 300-899 közti számozású buszokra nem érvényes, ugyanakkor a D14-es hajójáratra szintén, egyes MÁV- és elővárosi Volán-járatokra ugyanígy.

A 150 forintos napijegy mellett a BKK Szabados Ági közreműködésével egy nyereményjátékot is szervez a születésnapra, amelynek keretében öt nyertest sorsol, akik

  • a Katona József Színház,
  • a Fővárosi Állat- és Növénykert,
  • a Csillaghegyi Strandfürdő és Uszoda, illetve
  • a Lumina Park jóvoltából felajánlott programokon vehetnek részt.

A játékban való részvételhez a felhasználóknak a saját nyilvános Instagram-oldalukon a BKK Budapest Instagram-oldalán közzétett sablont használva kell megosztani egy storyt 2024. 02. 14. 8 óra és 2022. 02. 15., 8 óra között.

Átszállnak az utasok a BudapestGO-ra

A BKK idén februárban nemcsak az alkalmazás második születésnapját ünnepli, hanem arra is büszke lehet, hogy a BudapestGO 21 pályázat közül elnyerte az „Év applikációja” díjat a Magyar Marketing Szövetség által hirdetett „Év honlapja” pályázat keretében. Az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, átlagban havi 1,2 millióan, összesen pedig már 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltések száma.

Havonta 4 millió útvonalat terveznek az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak a közösségi közlekedők. Az alkalmazás népszerűségét az is mutatja a cég közleménye szerint, hogy a BKK jegyértékesítésében már közel 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya. Nemcsak a jegyet vásárlók, hanem a bérlethasználók körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek 34 százalékát, a diákbérleteknek pedig a 40 százalékát használják okostelefonjukon az utasok.

Címlapról ajánljuk

Porschék tömkelege mondta be az unalmast Oroszországban

Több száz Porschéról van szó, ami nagyon kellemetlen helyzetbe hozta az orosz forgalmazókat. Bizonyos sufnituning módszerekkel sikerült ugyan egyeseknek életet lehelniük az autójukba, azonban ezek csak ideiglenes megoldások.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.22. hétfő, 18:00
Vecsei Miklós
felzárkóztatásért felelős miniszterelnöki biztos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alelnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×