eur:
389.49
usd:
361.89
bux:
68002.24
2024. május 5. vasárnap Adrián, Györgyi

Rekordokat döntöget az Adidas

A Nürnberg melletti Herzogenaurachban működő sportszergyártó cég, az Adidas rekorderedménnyel zárt a múlt évet, és a jelek szerint idén is növelni tudja nyereségét. A vállalat azt reméli, hogy az olimpiai előkészület során lekörözheti legnagyobb vetélytársát, az amerikai Nike-t.

Az Adidas igazgatója, Herbert Hainer herzogenaurauchi sajtóértekezletén büszkén ismertette a világ egyik legnagyobb sportszergyártó cégének tavalyi eredményeit. Az évi forgalom megközelítette a 13,5 milliárd eurót, ami a 2010-es szinthez viszonyítva 13 százalékos emelkedést jelent. Mindez együtt járt a nyereség felszökésével is, ami az adók és más kiadások levonása után 671 millió euró volt.

Herbert Hainer nem zárta ki, hogy idén is sikerül a tavalyi, csaknem 20 százalékos nyereségnövekedést elérni. Erre jó a kilátás, mert az Adidas a labdarugó Európa-bajnokság partnere és hat válogatott - köztük a német és a spanyol futballcsapatot - teljes felszereléséről is gondoskodik.

A cég igazgatója utalt arra is, hogy már folynak az előkészületek az olimpiára, amelytől Herbert Hainer azt várja, hogy az Adidasnak sikerül leelőzni legnagyobb vetélytársát, az amerikai Nike-t, amely jelenleg a világ első sportszergyártó vállalata.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.06. hétfő, 18:00
Salát Gergely
a Pázmány Péter Katolikus Egyetem és a Magyar Külügyi Intézet munkatársa
Nem tiltani, hanem tanítani kell az iskolában az AI-használatot

Nem tiltani, hanem tanítani kell az iskolában az AI-használatot

A mesterséges intelligencia korszakának hajnalán az egész oktatási rendszer célja és eszközrendszere megérett egy jelentősebb újragondolásra - mondta a Pénzcentrumnak adott interjújában Balogh Petya, a Cápák között angyalbefektetője. Mint mondta, manapság a sikeres karrierhez nem lexikális tudásra van szükség, hanem kreatív és hatékony problémamegoldásra, ezt viszont szerinte nem tanítják a magyar iskolákban. Az STRT Holding vezérigazgatójával arról is beszélgettünk, mennyire könnyű vagy nehéz 2024-ben fiatalnak, kezdő vállalkozónak lenni Magyarországon, és kiderült, az RTL Cápája mit gondol arról, hogy manapság egyre több az influencer-vállalkozó. Arról pedig már a május 9-i GEN Z Fest 2024-en fog beszélgetni, hogy szerinte bátorság vagy értelmetlen hősködés-e manapság fiatalon vállalkozni.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×