eur:
389.35
usd:
361.2
bux:
68002.24
2024. május 3. péntek Irma, Tímea

Bükfürdő Rali: Tizedekre menő küzdelem Asi és Herczig között

Az Országos Ralibajnokság negyedik futama Bükfürdő környékén késhegyre menő csatát hozott Aschenbrenner György és Herczig Norbert között. Az élen többszöri helyváltás, és tizedmásodperces különbségek után idén negyedszer is Aschenbrenner György végzett.

Szombaton az első, káldi körjellegű gyorsaságin Aschenbrenner "Asi" Györgyék voltak a leggyorsabbak, Turán Frigyes és Herczig Norbert előtt. A nagy visszatérő, Spitzmüller Csaba a hatodik, az ifj Tóth-Tagai kettős csak a 11-dik időt autózta, utóbbi már az első gyorson 23 másodperces hátrányt szedett össze.

A második gyorsaságin Herczig Norbert autózta a legjobb időt, Botka Dávid, Asi és ifj. Tóth előtt, így az összetettben is átvette a vezetést. A bajnokságban a futamot megelőzően harmadik helyen álló Turiék ezen a gyorsaságin műszaki hiba miatt kiállni kényszerültek. 

A harmadik gyorson Turán Frigyes volt a leggyorsabb, őt Asi és Herczig követték. Az összetettben ekkor Herczig, Asi, Turán volt a sorrend.

A negyedik etapot Asi nyerte, Herczig és ifj. Tóth előtt. A összesítésben a Herczig Norbert, Baranyai László kettős előnye ekkor mindössze 0,2 másodperc volt az Aschenbrenner, Pikó páros előtt.

A szombati nap utolsó gyorsasági szakaszán aztán ismét Asi nyert Herczig Norbert és Pethő István előtt.

A szombati nap végén Aschenbrenner György 2,8 másodperccel vezetett Herczig Norbert, és 32 másodperccel Botka Dávid előtt. ifj. Tóth János az ötödik helyre jött fel, 37,6 másodperces lemaradással, Turán Frigyes a hatodik, az új navigátorral versenyző Spitzmüller Csaba a hetedik helyen állt.

A hatodik, vasárnapi első gyorsaságit Herczig Norbert nyerte, Balogh János és Asi előtt. Az összetettben a Herczig-Baranyai kettős visszavette a vezetést az Aschenbrenner-Pikó páros előtt.

A hetedik gyorsasági ismét Asi győzelmét hozta, Turán Frigyes és Herczig előtt. A nagy vissztérő, Spitzmüller Csaba ezen a gyorsaságin műszaki hiba miatt kiállni kényszerült. Az összetettben Herczigék előnye 0,4 másodperc volt ekkor Asiékkal szemben.

A nyolcadik gyorsasági ismét Asi, Turán, Herczig sorrendet hozott, és ezzel az összetettben Aschenbrenner ismét az élre állt, Herczig, Botka és Turán előtt. A bajnokságban második ifj. Tóth János a hatodik helyre csúszott vissza.

A kilencedik gyorsaságin Turán Frigyes volt a leggyorsabb, mögötte Herczig Norbert és Hideg Krisztián végzett. Asi ezúttal csak a negyedik legjobb időt autóztam, ám az összetettbeli előnyéből így is megőrzött 1,9 másodpercet.

A tizedik gyorson némi meglepetésre a Botka Dávid, Szenner Zsolt páros győzött, a Kazár Miklós, Szőke Tamás duó előtt. Asi a harmadik, Herczig a negyedik időt autózta, mindőssze 0,1 másodperces időkülönbséggel, így az utolsó gyors előtt Aschenbrenner György kereken két másodperccel vezetett Herczig Norbert előtt.

Az utolsó gyorsaságin az Asi-Pikó páros a szemerkélő esőben 5:53,2 másodperces idővel értek célba, a közvetlenül utánuk érkező Herczig-Baranyai duó 5:56,3 másodpercet futott, így az idei negyedik futamon is Aschenbrenner György és Pikó Zsuzsa végzett az élen. A harmadik helyen autózó Botka Dávid autója nem sokkal a cél előtt megállt, így a harmadik helyet Turán Frigyes szerezte meg. A bajnokság második helyén álló ifj. Tóth János ötödik helyen zárta a Bükfürdő Ralit.

Az Országos Ralibajnokság állása négy futam után:
1. Aschenbrenner "Asi" György, Pikó Zsuzsa (Mitsubishi Lancer EVO IX) 80 pont
2. ifj. Tóth János, Tagai Róbert (Peugeot 207 S2000) 50 pont
3. Herczig Norbert, Baranyai László (Skoda Fabia S2000) 43 pont

4. Turi Tamás, Pecze Nándor (Mitsubishi Lancer EVO IX) 35 pont

5. Turán Frigyes, Zsiros Gábor (Mitsubishi Lancer EVO IX) 22 pont

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.03. péntek, 18:00
Bakondi György
a miniszterelnök belbiztonsági főtanácsadója, a Stratégiai Tanácsadó Testület tagja
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×