Infostart.hu
eur:
389
usd:
330.43
bux:
0
2025. december 25. csütörtök Eugénia
Utasok a schönefeldi Berlin-Brandenburg repülőtér előtt 2024. augusztus 15-én, amikor a Letzte Generation (Utolsó Nemzedék) környezetvédő csoport aktivistái megakadályozták több német légi kikötő működését. Két reptéren felfüggesztették a gépek indítását és fogadását.
Nyitókép: MTI/EPA/Filip Singer

Új szintre emelte a tilosban parkolást

Horribilis lehet a bírság, de nem tudni, ki fogja kapni.

Egy kifejezetten szokatlan esetről számolt be az olasz autoappassionati autós website, amit az autoszektor.hu szemlézett.

A történet főszereplője egy ezüst Volkswagen Golf, a helyszín a Berlin-Brandenburgi repülőtér. Itt tűnt fel a hannoveri rendszámú autó, ami azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy mindig ugyanott parkol. De nem arról van szó, hogy a tulajdonosa rendszeresen ugyanazt a helyet választotta, amikor a reptérre érkezett. Ez az autó ugyanis már több mint egy éve áll egyhelyben. Mágpeedig a terminál előtt. Ott, ahol a várakozás csupán néhány percig megengedett. Ráadásul senki nem tesz lépéseket a jármű elszállítására vagy a tulajdonos megtalálására.

Mint írják, az egyik leginkább hitelesített hipotézis az, hogy az autót ellopták, majd később elhagyták. Bármi is a különös ok, a hannoveri rendőrség nem tartja szükségesnek a beavatkozást, tekintve, hogy az ügy a berlini hatóságok vagy a szövetségi rendőrség hatáskörébe tartozik. Mivel azonban a jármű nem közúton található, a bűnüldöző szervek szerint a felelősség a repülőtérre vagy a parkolókezelőre hárul.

Amíg ezt a rejtélyt fel nem göngyölítik, a jármű továbbra is elfoglalja a repülőtér parkolóját. Pedig a parkolásért fizetendő összeg már így is horribilis, a percdíjakkal számolva több, mint 200 ezer euróra rúg a számla, ami minden ott töltött nappal tovább nő.

Még nem tudni, hogy melyik hatóság vállalja a felelősséget a jármű eltávolításáért és mi lesz a keletkezett adósság sorsa. Furcsa történet, amely kiemeli az elhagyott járművek kezelésével kapcsolatos bürokratikus és jogi problémákat – jegyzi meg az autós portál.

Címlapról ajánljuk
Amiért keletre megy a magyarországi külföldi tőke

Amiért keletre megy a magyarországi külföldi tőke

46 százalékkal nőtt a közvetlentőke-befektetések állománya 2023-ról 2024-re Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében – erről beszélt Szigethy-Ambrus Nikoletta, az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzője az InfoRádióban.
VIDEÓ
Megnyílik előttünk Latin-Amerika piaca

Megnyílik előttünk Latin-Amerika piaca

Néhány esztendeje egy vezető hazai politikus jelentette ki, hogy a vétójog az utolsó védőbástyája az európai sokszínűségnek és szuverenitásnak. Nos, a kormány tagjai – mint a dicső végvári vitézek büszke utódai – az elmúlt időben igencsak sűrűn gyakorolhatták a nemzeti szuverenitás védelmét, mivel jószerint csak azokat az EU-s kezdeményezéseket és indítványokat nem vétóztak meg, amelyek egy csepp áldozatot sem kívántak meg hazánktól. A megvétózott kezdeményezések sorába tartozott az Európai Tanács decemberi ülésének napirendjére tűzött, a Mercosur-országokkal (tagjai Argentína, Brazília, Paraguay és Uruguay, társult tagjai pedig Chile, Kolumbia, Ecuador, Guyana, Peru, Suriname és Bolívia) kötött új védintézkedésekről szóló megállapodás megerősítéséről szóló határozat is.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×