eur:
410.63
usd:
395.13
bux:
0
2024. december 25. szerda Eugénia

Már a tizenegyedik áruház égett le

Porig égett egy áruház Hollandiában. A Blokker üzletláncnak a mostani esettel együtt összesen tizenegy épületét pusztította el tűzvész az utóbbi években. A hatóságok nem zárják ki a gyújtogatást.

A hálózatnak Hollandiában és Belgiumban vannak üzletei. A holland igazságszolgáltatási szervek szerint elképzelhető, hogy az incidensek a lánc alapítója, a szélsőjobboldali elveiről elhíresült holland Jaap Blokker ellen irányulnak.

Belgiumban 1997 óta eddig hét Blokker-üzlet égett le, legutóbb a múlt héten. A mostani, hengelói esetnél személyi sérülés nem történt, de harminc közelben lakót ideiglenesen ki kellett menekíteni a körzetből.

Száz tűzoltó munkájára volt szükség ahhoz, hogy megfékezzék a lángokat, amelyek a szomszédos üzletre és az utca másik oldalán álló mozi épületére is átterjedtek.

Címlapról ajánljuk
5200 kilométer evezés 40 nap alatt – magyar páros döntene világcsúcsot az Atlanti-óceánon

5200 kilométer evezés 40 nap alatt – magyar páros döntene világcsúcsot az Atlanti-óceánon

Havasi Gergő és Szabó Norbert Ádám január 5-én egy több mint hét méter hosszú és két méter széles hajóval vág neki az óriási megterheléssel járó expedíciónak. Előbbi, a Magyar Honvédség 2. sportszázadának katonasportolója az InfoRádióban elmondta: egymást háromóránként váltva naponta 130 kilométert szeretnének evezni, közben semmilyen külső segítséget nem kapnak és kíséretük sem lesz.

Erdő Péter: „Hisszük, hogy személyesen tudunk kommunikálni Istennel”

Hisszük, hogy imáinkban személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára - mondta Erdő Péter bíboros, esztergom-budapesti érsek karácsony alkalmából , hangsúlyozva, hogy ezért nem lehet abbahagyni a békéért való imát.
VIDEÓ
Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Nagyon komoly kihívásokkal néz szembe az európai autóipar, erre az idei év eseményei is rámutattak. A globális piaci verseny, különösen a kínai gyártók térnyerése, az EU-s szabályozás szigorodása, és a gyenge elektromosautó-eladások súlyosbítják az európai szereplők helyzetét, ami létszámleépítésekhez, gyárbezárásokhoz vezetett. Az idei év eseményei rámutattak, hogy ez egy nagyon komoly kihívásokkal terhelt időszak, és nagyon úgy tűnik, hogy az idei ugyan lezárul, gondoknak még koránt sincs vége.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×