eur:
410.63
usd:
395.13
bux:
0
2024. december 25. szerda Eugénia

A rettegő belügyminiszter

A brit belügyminiszter minden reggel azzal kezdi a napját, hogy átnézi a teletextet. Mindezt azért teszi, hogy kiderítse, milyen katasztrófa történet az előző nap hivatalában. Arról nem szól a hír, hogy a tárcavezető miért nem az internetet használja erre a célra.

John Reid bevallotta: azt szokta ellenőrizni, hogy az első hat rémhír közül hány vonatkozik a tárcájára. A belügyminiszter erről a londoni rendőrök éves tanácskozásán beszélt.

A tárca államtitkára korábban elmondta, hogy a korábbi krízisek is jelentős károkat okoztak a minisztériumnak.

A tisztviselő utalt Reid elődjére, Charles Clarke-ra, aki a többi mellett a külföldi foglyok körül kialakult botrány miatt veszítette el posztját. Hozzátette: az ügy sokat rontott a tárca hírnevén.

Címlapról ajánljuk
5200 kilométer evezés 40 nap alatt – magyar páros döntene világcsúcsot az Atlanti-óceánon

5200 kilométer evezés 40 nap alatt – magyar páros döntene világcsúcsot az Atlanti-óceánon

Havasi Gergő és Szabó Norbert Ádám január 5-én egy több mint hét méter hosszú és két méter széles hajóval vág neki az óriási megterheléssel járó expedíciónak. Előbbi, a Magyar Honvédség 2. sportszázadának katonasportolója az InfoRádióban elmondta: egymást háromóránként váltva naponta 130 kilométert szeretnének evezni, közben semmilyen külső segítséget nem kapnak és kíséretük sem lesz.

Erdő Péter: „Hisszük, hogy személyesen tudunk kommunikálni Istennel”

Hisszük, hogy imáinkban személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára - mondta Erdő Péter bíboros, esztergom-budapesti érsek karácsony alkalmából , hangsúlyozva, hogy ezért nem lehet abbahagyni a békéért való imát.
VIDEÓ
Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Nagyon komoly kihívásokkal néz szembe az európai autóipar, erre az idei év eseményei is rámutattak. A globális piaci verseny, különösen a kínai gyártók térnyerése, az EU-s szabályozás szigorodása, és a gyenge elektromosautó-eladások súlyosbítják az európai szereplők helyzetét, ami létszámleépítésekhez, gyárbezárásokhoz vezetett. Az idei év eseményei rámutattak, hogy ez egy nagyon komoly kihívásokkal terhelt időszak, és nagyon úgy tűnik, hogy az idei ugyan lezárul, gondoknak még koránt sincs vége.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×