eur:
399.12
usd:
366.89
bux:
87872.68
2025. március 16. vasárnap Henrietta
Az OTP Bank új, innovációs fiókja Budapesten, az Árkád üzletközpontban az avatás napján, 2018. november 20-án.
Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán

Az OTP nyerte az Év Bankja versenyt

Az OTP 4 kategóriagyőzelemmel lett fődíjas.

Kihirdették a megújult Mastercard - Év Bankja verseny nyerteseit, a fődíjat az OTP Bank nyerte - közölték a szervezők csütörtökön az MTI-vel.

A kategóriadíjakért versengő 13 pénzintézetet nemzetközileg is elismert szakemberek értékelték. A 16. alkalommal meghirdetett verseny bővült a korábbiakhoz képest az év UX (user experience, felhasználói élmény) megoldása, az év kártyadesignja, az év marketingkommunikációs kampánya, valamint az év vállalati termék- és szolgáltatás innovációja kategóriával - tájékoztattak.

A közlemény szerint az OTP 4 kategóriagyőzelemmel lett fődíjas. Élen végzett az év mobilbanki megoldása, az év fenntartható bankja és az év marketingkommunikációs kampánya kategóriában, míg az év UX megoldása kategóriában a Gránit Bankkal holtversenyben lett az első. Az év bankja 2. helyezettje az Erste Bank, 3. helyezettje a Gránit Bank lett.

Az év vállalati termék- és szolgáltatás innovációja kategória első díját a Budapest Bank kapta, az év kártyadesignja kategória élén a Takarékbank végzett. Az év lakossági ajánlata kategória nyertese a CIB Bank lett, míg az év társadalmi kezdeményezéséért az Erste Banknak ítélték oda a legmagasabb elismerést. Az év bankára díjat a belföldi pénzintézetek vezetőinek döntése alapján Búza Éva, a Garantiqa Hitelgarancia vezérigazgatója nyerte - olvasható a közleményben.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.17. hétfő, 18:00
Kiss J. László
a Budapesti Corvinus Egyetem professzor emeritusa
Az élelmiszerek tesztelői félre is vezethetik a termékfejlesztést – Így szűrhetők ki a nem megbízható értékelések

Az élelmiszerek tesztelői félre is vezethetik a termékfejlesztést – Így szűrhetők ki a nem megbízható értékelések

Az élelmiszeripar számára kulcsfontosságú, hogy melyik termékfejlesztési iránynak megfelelően változtatják, módosítják az élelmiszereket, hogy a végtermékeket a fogyasztók leginkább preferálják. Egy friss tanulmányunk azt mutatja be, miként mérhető és értékelhető a fogyasztói válaszok konzisztenciája érzékszervi teszteken. Kutatásunkban két különböző skálát használtunk, majd ezeket külön-külön és együttesen is elemeztük. Eredményeinkben rámutatunk, hogy a következetlen, véletlenszerű fogyasztói válaszok befolyásolják a tesztek eredményeit. Az érzékszervi teszt során azok a fogyasztók, akik szélesebb tartományban használják mindkét skálát, azok válaszai következetesebbnek mutatkoztak. Mivel az élelmiszeriparban a termékfejlesztések kulcstényezője a fogyasztói megítélés, ezért lényeges a következetlen, nem megbízható fogyasztói válaszok kiszűrése.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×