eur:
389.35
usd:
361.72
bux:
68002.24
2024. május 6. hétfő Frida, Ivett

A mobilszolgáltatókkal a legelégedettebbek a fogyasztók

A mobilszolgáltatókkal a leginkább elégedettek, a kábeltévé- és internetszolgáltatókkal viszont a legkevésbé elégedettek a fogyasztók - derült ki a Nemzeti Hírközlési Hatóság minőségi vizsgálatából. Márton György, a hatóság szóvivője kiemelte, hogy a minőséggel és a számlázási rendszerrel van a legtöbb probléma.

A minőségi vizsgálatok alapján a mobilszolgáltatók szolgáltatásai a legjobbak, ugyanis őket éri a legkevesebb panasz, itt a legnagyobb rendelkezésre állás, és a leggyorsabb a panaszok kivizsgálása - mondta a Nemzeti Hírközlési Hatóság szóvivője.

Márton György közölte, hogy a legtöbb panasz a kábeltévé- és internetszolgáltatókat éri.

A problémák leggyakrabban a minőséggel és számlázási rendszerrel vannak - fejtette ki a hatóság szóvivője.

A mobilszolgáltatóknál gyakori, hogy egy területen nem működik a rendszer, de ezeket a hibákat gyorsan, néhány órán belül elhárítják - emelte ki Márton György.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság vizsgálata szerint a különböző szolgáltatások rendelkezésre állását tekintve 99,61 százalékkal a mobil vezet, a második 99,09 százalékkal a vezetékes telefon, majd 97,82 százalékkal a kábeltévé és 97,55 százalékkal az internet következik - mondta.

Hanganyag: Koncz Anita

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.06. hétfő, 18:00
Salát Gergely
a Pázmány Péter Katolikus Egyetem és a Magyar Külügyi Intézet munkatársa
EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. május 5. 12:45
×
×
×
×