Bíróságon támadja meg a Pannon mobilszolgáltató a Gazdasági Versenyhivatal döntését, mellyel húsz millió forintra bírságolta a vállalatot, azt állítva, hogy az 2006. évi kommunikációs kampányaiban megtévesztette a fogyasztókat.
"A Pannon működése során a legmagasabb szintű üzleti etikai normákat alkalmazza, fő alapelvünk, hogy ügyfeleink igényét a legnagyobb versenyhelyzetben is kizárólag tisztességes magatartással és a legnagyobb szakmai felkészültséggel lehet kiszolgálni. Kommunikációnk is ezen a felelős gondolkodásmódon alapszik" - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
A Gazdasági Versenyhivatal csütörtöki közleménye szerint a Pannon mobilszolgáltató többször nem, vagy nem megfelelő módon adott tájékoztatást arról, hogy a reklámokban szereplő árak feltétele a hűségnyilatkozat aláírása.
A fogyasztók megtévesztésének minősült az is, hogy a Pannon GSM a részletre vásárolható készülékeknél nem közölte, hogy a hirdetett ár csak kezdőrészlet, így a vevőnek azon felül további kifizetéseket is vállalnia kell.
Két lövést kapott és kórházban a hős, aki lefegyverezte Sydney-ben az egyik terroristát





.jpg)