INFORÁDIÓ 
2019. november 18. hétfő
Jenő

magyar posta

átszervezés

postaláda

postahivatal

Budapest, 2019. augusztus 15. Japánból érkezett turista fiatalok érdeklődve nézik a Magyar Posta Zrt. egyik levélgyűjtő postaládáját a Budai Vár Táncsics Mihály utcájában. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba  *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó szerzője/jogutódja közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.

Átgondolja és átalakítja tevékenységét a Magyar Posta

Infostart / MTI

Már vizsgálják egyes szolgáltatásaik jövőbeni folytatásának lehetőségét.

A logisztikai infrastruktúra megújítását tűzte ki célul a Magyar Posta, a vállalat emellett vizsgálja, hogy mely szolgáltatásokat érdemes megtartania, ezek közé tartozik például a hírlapterjesztés, valamint a piros postaládák és a postahivatalok számának és kihasználtságának újragondolása is - erről a posta vezérigazgatója beszélt a Magyar Nemzetnek.

Schamschula György a lap szombati számában kifejtette: a posta fő bevételi forrása, a levél- és a csekkmennyiség folyamatosan csökken, míg a csomagok száma nő. Erre reagálva indították el idén a logisztikai infrastruktúra átalakításának hároméves programját. A fejlesztés részeként ingatlanokat, gépeket vásárolnak, automatizálják a folyamatokat és olyan informatikai megoldásokat vezetnek be, amelyek rugalmassá teszik a csomagfeldolgozást és -kézbesítést. A cél az, hogy a szezonálisan kiugró mennyiségeket is kezelni tudják.

A termék- és szolgáltatási portfólió újragondolásánál a fő szempont az, hogy e szolgáltatások fenntartása gazdaságos legyen - mondta a vezérigazgató. Példaként említette, hogy

  • az utóbbi években a nyomtatott lapok iránti igény drasztikusan csökkent, így vizsgálják, hogy hogyan érdemes a hírlapterjesztést megtartani.
  • A piros levélgyűjtő szekrényeket is alig használják az emberek, a leveleknek csupán egy százalékát adják fel ezeken keresztül.
  • Felmérik azt is, hogy mit tehetnek a postahivatali hálózat gazdaságos üzemeltetéséért.

A postánál nemrégiben bevezetett elektronikus küldeménykövető rendszer a vezérigazgató szerint jól működik, ügyfélpanasz nem jellemző.

A munkaerőhiánnyal kapcsolatos kérdésre válaszolva Schamschula György elmondta: a vállalatnál csaknem harmincezren dolgoznak, átlagosan az állások körülbelül egy százaléka betöltetlen.

Nyitókép: MTVA/Bizományosi/Jászai Csaba
A címlapról ajánljuk

INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018