INFORÁDIÓ 
2019. november 19. kedd
Erzsébet

világi oszkár

mol

benzinkút

szolgáltatás

aréna

Budapest, 2018. január 25. Autók a MOL Limo közösségi autómegosztó szolgáltatás bemutatóján a Kopaszi-gát Öbölházában 2018. január 25-én. Budapesten 200 benzines és 100 elektromos járművel indult a szolgáltatás, a Mol elektromos töltőhálózatot is épít. A Mol Limo 60 négyzetkilométeren a főváros 10 kerületére terjed ki, az autók parkolásáért a felhasználóknak nem kell fizetniük. Minden megosztott használatú jármű 5-10 magántulajdonút vált ki, ami csökkentheti a forgalmat és a parkolási területet, ezzel több területet hagy meg a városok lakóinak és hozzájárul a légszennyezés mérsékléséhez. MTI Fotó: Máthé Zoltán

Világi Oszkár: nem az elektromos autóé lesz a jövő

Infostart / InfoRádió

A Mol 2030-as stratégiájának fontos eleme a megváltozott fogyasztói szokásokhoz való alkalmazkodás. Az emberek többet fognak fizetni azért, hogy szolgáltatást kapjanak, és kevesebbet azért, hogy birtokoljanak – erről Világi Oszkár a Mol-Csoport igazgatóságának tagja, a Slovnaft vezérigazgatója beszélt az InfoRádió Aréna című műsorában.

A benzinkút több mint egy üzemanyagtöltő állomás. Egy olyan hely, ahol többféle szervizszolgáltatást tudnak igénybe venni a fogyasztók – fogalmazott a Mol-Csoport igazgatóságának tagja. Világi Oszkár kiemelte: a Mol 2030-as stratégiájának fontos eleme a változó piaci folyamatokhoz és fogyasztói szokásokhoz való alkalmazkodás. Hozzátette: fontos, hogy a vásárló a fizikai valósággal – személyzettel, ingatlannal – találkozzon.

A vállalatnak rendelkezésre álló tőkével igyekeznek bekapcsolódni az új üzleti trendekbe. Ehhez tanulmányt készítettek arról, milyen lesz 10 év múlva az átlagos fogyasztó. Valószínűleg például nem lesz fontos számára, hogy tulajdonolja az autót. A társaság igazgatósági tagja kiemelte: az új modell bevezetése óta van minőségi kávé és étel a benzinkutakon. Ezt is a fogyasztói változások miatt tették elérhetővé a vásárlók számára – tette hozzá.

A Mol-Csoport igazgatóságának tagja szerint

nem az elektromos-, hanem a hibrid autók gyártása hoz áttörést az autóiparban.

Új üzemanyag után is kutatnak majd a cégek, ami lehet hogy nem az elektromos áram lesz – vélekedett.

A vállalat által létrehozott Mol Limo autói is csupán 100-150 kilométert tudnak egy töltéssel haladni, az elektromos autók töltése pedig bonyolult és hosszadalmas. Világi Oszkár hozzátette: az is fontos kérdés, hogy egy baleset esetén hogyan kell elszállítani az elektromos autót, hiszen nagy méretű akkumulátora jelentősen környezeti kockázatot jelent.

Az innovációs igazgató kiemelte: a Mol egy olyan nemzetközi céggé vált, amely a világ számos országában sikeresen tud vállalkozni. Ehhez nemcsak pénzre, hanem nyitottságra, más kultúrák megértésre is szükség van.

Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán

Kapcsolódó hang

Világi Oszkár a MOL-ról
 


Világi Oszkár az e-autókról
 


A címlapról ajánljuk

INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018